Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Auto mooordenaars.

za feb 12, 2005 22:41

is oppassen geblazen, ik had een spade in de garage staan en zag niet op tijd mijn zoontje van 4 er mee aan de haal gaan. er is weinig ruimte....maar het kwam toch nog goed, dat is een kans van 1 op 1000 :biggrin:

daarnaast parkeer ik mijn Bertone niet op gevoelige plaatsen, rij liever nog een blokje om.

maar op e.e.a. manier kun je het niet vermijden. als het maar bij oppervlakkig krasjes blijft die kun je nog wegpoetsen.
156

AlfaGatto

zo feb 20, 2005 23:00

ja en wat dachten jullie van deze, door e.o.a. onverlaat, geen briefje. Dit was afgelopen december gebeurd zo vlak voor de Kerstdagen. Inmiddels gerepareerd, maar ik neem voortaan een hek mee ...

Afbeelding

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 20, 2005 23:15

Wat dacht je van deze:geen dader en geen briefje onder mun ruitewisser:
Afbeelding

Hans156
Advanced Member
Advanced Member

ma feb 21, 2005 12:46

Dat is natuurlijk wel heel erg droevig, flinke schade maken en dan gewoon wegwezen
1e klas /?:"'.<,..^&9#@@:"?>.

Inderdaad een hek om de auto plaatsen is het beste, maar ja dan moet er weer een trekhaak onder voor de aanhanger en dat vind ik niet zo heel bijzonder!!!!!!!
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 21, 2005 14:12

HATELIJK is dit, Hans !!!! Ik probeer ook altijd een plaatsje te vinden dat me veilig lijkt !
En idd. dan kom je terug en heeft er zich zo'n paljas tussengewrongen !
Ik durf soms zodanig asociaal te zijn dat ik 'm gewoon schuin zet op 2 plaatsen om zoiets te vermijden ! Omdat ZIJ niet om hun auto geven, kan je op z'n minst toch wel respect opbrengen voor die van een ander !
Parkeer maar eens een oud wrak ergens ongemakkelijk...er zullen geen krassen op staan. Maar je nieuwe auto heeft altijd prijs ! :evil: Mocht ik zo'n vent z'n deur tegen de mijne zien knallen, ik zou echt weten wat er gaat gebeuren ! :evil: Maar die gaat er toch niet goed vanafkomen !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

jolinos

ma feb 21, 2005 14:58

Een vriendin van me vertelde vorig week een verhaal mijn haren gingen ervan overeind staan.

Ze had auto geparkeerd bij winkelcentrum kwam uit winkel en zag een doosje op haar motorkap staan.
Ze sprint naar haar wagen had zo'n eikel met een jeep een doos boodschappen even op haar motorkap gezet want hij moest achterklep open maken.
Nou ze is niet voor de poes dus die kerel heeft zijn vet gekregen gelukkig geen schade aan de motorkap maar zoiets haal je toch niet in je hoofd.

Hij reageerde nog zo van vrouwtje maak je niet druk het is maar een wagen.

Klote hommels zijn het die zo met andermands spullen omgaan.

Hans156
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Auto mooordenaars.

ma feb 21, 2005 18:17

Een vriendin van me vertelde vorig week een verhaal mijn haren gingen ervan overeind staan.

Ze had auto geparkeerd bij winkelcentrum kwam uit winkel en zag een doosje op haar motorkap staan.
Ze sprint naar haar wagen had zo'n eikel met een jeep een doos boodschappen even op haar motorkap gezet want hij moest achterklep open maken.
Nou ze is niet voor de poes dus die kerel heeft zijn vet gekregen gelukkig geen schade aan de motorkap maar zoiets haal je toch niet in je hoofd.

Deze is helemaal mooi hufterig.... het is maar een wagen!!!!! Zou je zo'n idioot niet gelijk castere"$<:"+:.&^#$@, toch :!:
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

AlfaGatto

ma feb 21, 2005 22:28

zooooooo dat moeten ze bij mij flikken zeg, dan ram ik gelijk die conservenblikken bij zo'n persoon daar ' where the sun doesn't shine ' ... :twisted:

nee maar serieus, wat je zegt, respect voor andermans eigendom. PUNT.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di feb 22, 2005 11:43

Zucht men bloed begint te koken :evil:
Elendelingen zijn het, schoften, cultuurbarbaren ...

Aan het sleepoog of trekhaak ermee en een elfstedentocht rijden :evil:

marcoloco
Full Member
Full Member

do okt 14, 2010 17:46

Ik wordt er ook helemaal leip van,ik parkeer meestal in garage's of parkeerplaatsen afgelegen.
Maar ze krijgen het elke x weer voor elkaar om mijn auto te raken met een portier of iets anders.
Is het een hetze tegen de alfarijder ofzo, :evil:
Zelfs bij mij thuis onder carport lijkt het wel of er ook krasjes op komen zonder verklaring of afzender.
Ben je zelf zuinig,verpest een ander je auto. om gek van te worden :x
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do okt 14, 2010 18:20

Afbeelding

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 14, 2010 18:35

Ja ja, dat mag afstoffen heten! :lol:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

marcoloco
Full Member
Full Member

do okt 14, 2010 19:04

Ja ja, dat mag afstoffen heten! :lol:
ik denk voor dat ik weer een dubbele topic open :wink:
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

do okt 14, 2010 21:10

Dat je zo'n oud topic nog hebt weten te vinden :shock:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

giardinetta
Advanced Member
Advanced Member

do okt 14, 2010 21:15

Ik had het jaren terug met mijn zwarte 75 turbo,
Mijn vrouw ging ff pinnen en ik bleef even in de auto wachten toen er een veel te dikke man uit de auto naast mij wilde stappen.
Door zijn gewicht moest hij natuurlijk een aanloopje nemen om uit de stoel van zijn duitse gebakje te komen en ramde natuurlijk zijn deur in mijn auto.
Gevolg was een flinke put en op de vraag of hij dat normaal vond ,zei hij dat ik me niet zo druk hoefde te maken want het was maar blik.
Ik ging vervolgens op zijn uitlaat staan ,die meteen op straat lag tot aan de voorkant. :shock:
Hup in de auto en weg (ik dus) :jumping:
Oog om oog zal wel niet helpen, maar het kan wel enorm opluchten.

Terug naar “Het Forum Café”