![Biggrin :biggrin:](./images/smilies/biggrin.gif)
daarnaast parkeer ik mijn Bertone niet op gevoelige plaatsen, rij liever nog een blokje om.
maar op e.e.a. manier kun je het niet vermijden. als het maar bij oppervlakkig krasjes blijft die kun je nog wegpoetsen.
Deze is helemaal mooi hufterig.... het is maar een wagen!!!!! Zou je zo'n idioot niet gelijk castere"$<:"+:.&^#$@, tochEen vriendin van me vertelde vorig week een verhaal mijn haren gingen ervan overeind staan.
Ze had auto geparkeerd bij winkelcentrum kwam uit winkel en zag een doosje op haar motorkap staan.
Ze sprint naar haar wagen had zo'n eikel met een jeep een doos boodschappen even op haar motorkap gezet want hij moest achterklep open maken.
Nou ze is niet voor de poes dus die kerel heeft zijn vet gekregen gelukkig geen schade aan de motorkap maar zoiets haal je toch niet in je hoofd.
Hij reageerde nog zo van vrouwtje maak je niet druk het is maar een wagen.
Klote hommels zijn het die zo met andermands spullen omgaan.
Zucht men bloed begint te kokenEen vriendin van me vertelde vorig week een verhaal mijn haren gingen ervan overeind staan.
Ze had auto geparkeerd bij winkelcentrum kwam uit winkel en zag een doosje op haar motorkap staan.
Ze sprint naar haar wagen had zo'n eikel met een jeep een doos boodschappen even op haar motorkap gezet want hij moest achterklep open maken.
Nou ze is niet voor de poes dus die kerel heeft zijn vet gekregen gelukkig geen schade aan de motorkap maar zoiets haal je toch niet in je hoofd.
Hij reageerde nog zo van vrouwtje maak je niet druk het is maar een wagen.
Klote hommels zijn het die zo met andermands spullen omgaan.
ik denk voor dat ik weer een dubbele topic openJa ja, dat mag afstoffen heten!