Ben al blij dat ik een Wide body als donor heb.Weet je wát vet zou zijn? Als je een 155 Q4 als basis neemt. Dan heb je echt een cool apparaat, een soort Delta Integrale SportWagon!
(Hoor ik daar ergens een purist jammeren? ?)
Ben al blij dat ik een Wide body als donor heb.Weet je wát vet zou zijn? Als je een 155 Q4 als basis neemt. Dan heb je echt een cool apparaat, een soort Delta Integrale SportWagon!
(Hoor ik daar ergens een purist jammeren? ?)
Ik zou eerst ahteraan beginnen. Als dat niet lukt hoef je niet verder te gaan. Altijd de rotste ( lastigste ) klus het eerst. Daarna kan het alleen maar mee gaan vallen.Ik ga beginnen bij de neus en ga vandaar naar achter werken, als de koets naar wens is komt het motorblok, interieur en dash.
Kan niet want ik moet de A en B stijl als vast punt houden. A stijl ivm de voorruit en B stijl ivm slotvanger en scharnieren achterportier. Ook wil ik graag dat het voorscherm mooi rond mn wiel loopt en netjes in het midden zit. Daarna zie ik vanzelf waar ik uitkom met de naad tussen achterportier en achterscherm.Ik zou eerst ahteraan beginnen. Als dat niet lukt hoef je niet verder te gaan. Altijd de rotste ( lastigste ) klus het eerst. Daarna kan het alleen maar mee gaan vallen.Ik ga beginnen bij de neus en ga vandaar naar achter werken, als de koets naar wens is komt het motorblok, interieur en dash.
Nog even wachten, eerst nog beetje deukjes ect herstellen en scheur in bumper lassen en strakzetten, los plaatwerk spuiten.stand van zaken graag!!!!
Foto's!!!!
Ik vind dit een gaaf project!
Voor het uitbouwen van de 164 naar SW ben je een Mercury Sable nodig. Dan ben je relatief snel klaar.mag ik een bestelling plaatsen voor een 164-SW?? ( de basis 164 lever ik zelf wel aan!)
is Blue Nord Frank ben alleen bang dat die kleur de station te lomp maakt, maar aan de poll te zien zal het deze moeten worden.@ GC; weet niet welke kleur blauw dit is,maar vind ik persoonlijk errug netjes op een 155 ! (zeker op een sw.... )
Grtz, fRank