juist sprint
Dat is een van een qv. De achterlichten volgens mij ook.grille met rood randje (of lijkt dat maar zo) aan de binnenkant van het alfa-driehoekje, hoe kom je daar aan
de mijne dan toch ook erbij plaatsen
etc. etc.
blijft een mooie en (steeds erger) zeldzame kleur
nou, zal het verklappen: tis een 1.3 met de lichten van de 16v (als ik het goed heb)ik zie hier verschillende dingen die mij opvallen :
- achterlichten met witte achteruitrijlampen duidelijk zichtbaar, is dat standaard bij sommige modellen of zo ? (mijne is meer 1 doorlopende rode balk, achteruitrijlicht zie je niet zo heel duidelijk als die uit is)
- grille met rood randje (of lijkt dat maar zo) aan de binnenkant van het alfa-driehoekje, hoe kom je daar aan ?
en de bumpers mee gespoten in 16V stijl. bij de 1.3 zijn ze origineel ongespoten... Super mooi in deze kleur!!!nou, zal het verklappen: tis een 1.3 met de lichten van de 16v (als ik het goed heb)ik zie hier verschillende dingen die mij opvallen :
- achterlichten met witte achteruitrijlampen duidelijk zichtbaar, is dat standaard bij sommige modellen of zo ? (mijne is meer 1 doorlopende rode balk, achteruitrijlicht zie je niet zo heel duidelijk als die uit is)
- grille met rood randje (of lijkt dat maar zo) aan de binnenkant van het alfa-driehoekje, hoe kom je daar aan ?
de reflectorbalk is verwijderd omdat ik de kleur wil laten overheersen van de auto
en het rode randje bij de grill verklapt ook dat het een grill is van een 16v (leve de sloperijen!!)
daarom dus...