En eindelijk zit er ook een auto van ons geliefde merk in!!! De Alfa Romeo Brera
![Dancing \:D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
hier nog een screenshotje: http://www.techzine.nl/uploaded/22956_6a7a61cc.jpg (Die taartschep achterop kan toch niet
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Wanneer het spel te downloaden is (
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Das ook helemaal niet slecht !!! Helaas alleen voor X-box ?En niet te vergeten, ff wachten op de nieuwste Test Drive.
In Test Drive Unlimited kun je dus in de GT en de 8C Competitzione rijden.
Hopelijk zijn beide spellen beter qua besturing dan de flop SCAR.
hij komt uit voor PC, Playstation Xbox360Das ook helemaal niet slecht !!! Helaas alleen voor X-box ?En niet te vergeten, ff wachten op de nieuwste Test Drive.
Stel ik je heel erg teleur als ik zeg dat de V6 van GT uit dit spel alleen maar uit Nullen en Eenen bestaat ?Inderdaad komt deze spel ook uit voor de PC.
Eenmaal uit ren ik gelijk naar de winkel.
Die GT heeft de geliefde Buso V6.
En wees eerlijk, het kan nooit erger worden dan SCAR.
De sound daarvan was meer 't geluid van een bladblazer vermengt met het geluid van een stofzuiger.
Het spel is nu al te reserveren op de site van bol.com: wordt 30-11-2006 verwacht...........En niet te vergeten, ff wachten op de nieuwste Test Drive.
ik ga een poging doen om hem te cracken, of een crack te vinden ervoor! Heb geen geld voor games, alleen voor pc's en mijn Juul!!! Heb net ook een ViewSonic VP201b gekocht, 20.1 inch TFT scherm, hangend aan de muurHet spel is nu al te reserveren op de site van bol.com: wordt 30-11-2006 verwacht...........En niet te vergeten, ff wachten op de nieuwste Test Drive.
Greetz,
Alfa75jc
Ik heb nog noooooit een game/software gekocht, alles illegaal hier!! Altijd heb ik het gered, dus nu ookAh kom op!
Is ook wel een beetje Alfa, dus kopen dat ding.
laat me raden ... om de GTA Junior ? Goed keus !Ik wil alleen GT Legends + MOMO stuur nog kopen. Mijn momo is helaas kapot gegaan....Ah kom op!
Is ook wel een beetje Alfa, dus kopen dat ding.