ps hoe vordert het met de carbs?
Ah, on topic. Best goed, al denk ik dat de sproeiers weer eens doorgeblazen moeten worden, staat soms irritant te schudden en loopt wat rauw. Loopt wel hard nu met de koele vochtige (understatement) lucht. Het merkwaardige is, hoe die bij een bepaald toerental loopt, is afhankelijk van hoe je op dat toerental gekomen bent. Als je in 1 volgas wegrijdt begint ie bij 5000 te detoneren terwijl als je bij 4000 gas geeft hij smeuig doortrekt naar 7000. Het gaat overigens wel erg snel, het optrekken in de 1 dus misschien heeft de vacuumvervroeging geen tijd om te reageren ofzo. Een rollenbanktest zal uitsluitsel geven, tzt.
(enne nog bedankt voor de speedline velgen 2 jaar geleden ze doen het geweldig onder het sprintje)
Bedanken niet nodig, je was de enige koper en je hebt er geld voor gegeven! Rond dezelfde tijd verkocht ik ook een set Sprint achterlichten en de koper bleek tevens Ferrari rijder te zijn, 308GT4, de Bertone van Ferrari. Nu onlangs verkocht ik de ronde '70 Opel GT achterlichten die ik in de Montecarlo had, en de koper daarvan bleek óók een Ferrari rijder, Testarossa. Hij had geen Lancia Montecarlo, wel een Lancia, een 8.32, eigenlijk had ie er 2. Zo'n Lancia by Ferrari blok kon ie me echter niet leveren voor weinig, staat mooi achter in een Montecarlo had ik gezien bij een Zweed die dit gedaan had. De Opel achterlichten gingen in zijn race Matra Bagheera (een soort 3 persoons plastic Montecarlo). De Sud vond ie wel grappig maar als kenner wist ie dat het kleurenschema niet historisch correct was. Wel had hij een kennis in Hoesselt (zuid limburg) die met Alfettas racete en dus carburateur ervaring had en die had ook een rollenbank en misschien kon ik daar terecht met mijn Sud, zou ie navragen en moet ik 'm nog over mailen.
Laatst ook nog een paar Sabelt 4 punts gordels verkocht en dat zijn 50 euro hier, 80 daar en allemaal leuk maar dan koop je 2 plastic strips nodig voor over het dak van de Lancia voor 220 Euro omdat je de oude gerepareerd had met een scharniertje wat wel werkte maar toch net niet zo mooi was en dan is de winst alweer gesmolten. Maar ik hou gelukkig niet van uitgebreid uit eten en op vakantie gaan vind ik oncomfortabel.