Ja Welkom hier!
Leuk een mede 147 rijder.
en de Bose installatie vervangen door fatsoenlijke audio
.
Geef maar een seintje als je de Bose gaat uitbouwen! ik heb de standaard speakers erin zitten en dat Bose moet beter zijn,..lijkt mij zo!
Ikzelf zou enorm blij zijn met de Bose set,.....dus bij deze alvast,..als ie ernaat ligt,...pb-tje en ik hoop dat we eens kunnen worden over de prijs!
Groeten Bas
Ik ben net begonnen met de compo voorin te vervangen . Ik vind wel dat je lichtelijk genaaid word met zo`n installatie . De tweeterposities in de deuren zijn gewoon leeg en zitten in het rooster voor de mid-woofers gemonteerd . Maw , je hebt het podium ergens op je knïeen liggen . Het systeem barst ook van de schakelstoringen met o.a. de volumebediening (dat betekend dus slechte bekabeling of slecht aangelegde bekabeling ) . En als je midwoofers van 16,5 cm gebruikt en een subwoofer van 13 cm snap je het ook niet helemaal . Ik bedoel we hebben het wel over een optie van 1000 Euro
dus dat vind ik echt een slechte zaak . Gelukkig heeft de vorige eigenaar wel de optie met stuurbediening genomen , erg prettig . Als ik alles er uit heb gehaald krijg je iig een mailtje van me ! Het is trouwens de complete Bose set , dus HU met wisselaar 4 speakers met tweeter en subwoofer dit alles word aangestuurd door een 6 x 150 watt versterker
Ik wil je evt. wel helpen met inbouwen
@ AlfettaOwner : Ik denk het niet , m`n vrouw wil iig ook nog een auto`tje .
Bovendien zitten we hier al te vechten om parkeerplaatsen dus 2 auto`s is meer dan zat .