do aug 31, 2006 18:43
Wel GVD!
Eindelijk een moderator die iets laat horen, maar wel 50 topics te laat!
Kijk: ik vraag wat, @@ geeft antwoord maar begrijpt mijn vraag niet goed. Dus niet hoe je de onbalans opheft maar hoe je de onbalans constateert. Geeft niets. @@ herhaalt zijn antwoord maar dan in grote letters, als in "hoe dom kun je zijn/kun je niet lezen. Helaas is het antwoord al verwijderd waardoor het nu lijkt of ik ineens uit mijn vel sprong. Ondertussen heeft iemand anders al een antwoord gegeven dus probleem opgelost. Ik heb met niemand een probleem, toch? Als een duvel uit een doosje is daar ineens Dré weer om olie op het vuur te gooien, en nu begin jij weer? Waar was jij de afgelopen tijd toen de ene na de andere topic uit de klauw liep? Waar was jij toen Vandesterremans iedereen het leven zuur maakte? Er is zo vaak om ingrijpen van de moderators gevraagd. Al die ellende zou nu achter de rug moeten zijn en we zouden opnieuw beginnen. Wil jij je nu ineens even laten gelden? Nou, mooi te laat.
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971