Zal ook foto's van de GTV zelf plaatsen. is een project van mijn grote broer!

Vandaag. bij het bedrijf van mijn broer. Het rode doek was een geintje. Zal jullie op de hoogte houden hoe snel deze beautyhersteld is....Mooi in het wit!![]()
Wanneer en met welke gebeurtenis waren deze foto's?
Sander; is dit toevallig een ex Usa gtv? Die hebben volgens mij die grote knipperlichtunits. (maar ja hoe zit t dan met de bumpers..Apart, een witte! Nog nooit eerder gezien.
Ik zie nog iets apparts: die knipperlichten voor?Ook nog nooit eerder gezien (of althans nooit eerder opgevallen) Weet oiemand daar meer van.
En natuurlijk vergeet ik niet te vertellen dat ik en GTV6 een super auto vind.
Dit is ook een USA bumpert volgens mij. Ze hebben hem zwart gespoten. Ofwel de auto is geimporteerd uit de USA ( gezien het nieuwe kenteken, maar dan mis ik de sidelights. ) ofwel er zit gewoon een USA bumpert op omdat de originele stuk was.[Sander; is dit toevallig een ex Usa gtv? Die hebben volgens mij die grote knipperlichtunits. (maar ja hoe zit t dan met de bumpers..)
Grtz, fRank
Is Tiems&Nijboer van jouw broer, Charlotte??Vandaag. bij het bedrijf van mijn broer. Het rode doek was een geintje. Zal jullie op de hoogte houden hoe snel deze beautyhersteld is....Mooi in het wit!![]()
Eerst maar weer aan het rijden krijgen!!
Dat heb je goed geraden Ravado!. Herken je de zaak??? (weg anonimiteitIs Tiems&Nijboer van jouw broer, Charlotte??Vandaag. bij het bedrijf van mijn broer. Het rode doek was een geintje. Zal jullie op de hoogte houden hoe snel deze beautyhersteld is....Mooi in het wit!![]()
Eerst maar weer aan het rijden krijgen!!