Huntelaar oowk En nu al zo goedHet seizoen is nog jong...
Hoe heb PSV hem ooit kunnen laten gaan
Huntelaar oowk En nu al zo goedHet seizoen is nog jong...
... hoe dan ook, allemaal goed opletten met oversteken nu in Eindhoven en omstreken
van nistelrooy is niet eens opgeroepen tegen dat b-elftalmaar als wedstrijden tegen een B-elftal van Ierland moeten gelden als maatstaf.
prachtig land trouwens... op vakantie geweest vorig jaar. ga zeker nog een x terug...Charisteas is een spits die goed past in een 4-4-2 systeem, gewoon met een 2e spits om hem heen. Kaatsen en de bal vasthouden kan hij goed. Ik ben benieuwd, dat hij meer speeltijd krijgt lijkt me duidelijk. Ik ben een beetje bevooroordeeld gezien mijn Griekse afkomst.
nog al zoiets onbegrijpelijks, het selectiebeleid van dhr. Van Basten. Als het in 2008 door een goed resultaat gerechtvaardigd wordt sta ik ook mee te juichen, maar tot die tijd ben ik sceptisch. De gronden waarop van Bommel en van Nistelrooij niet meer geselecteerd worden zijn op zijn minst dubieus.van nistelrooy is niet eens opgeroepen tegen dat b-elftalmaar als wedstrijden tegen een B-elftal van Ierland moeten gelden als maatstaf.