Ik zou dat helemaal niet doen. Die nep-Brembo's van de GTA (en ook mijn GTV 24v) deugen voor geen kanten (tenminste, als je je Alfa gebruikt waarvoor ie is bedoeld, voor het naar school brengen van de kinderen voldoen ze denk ik nog net
). Blijkt een goedkoop instap-setje te zijn dat de naam Brembo niet waardig is. Warmte-afvoer is slecht, ik heb aan de lopende band kromme schijven. Ga nu upgraden naar Movit-setje (op aanraden van enkele mede-alfisti, nav een discussie op het oude forum). Voor een 75 bestaat ook een Movit-conversie, misschien wat duurder, maar je schijnt ineeens van alle problemen af te zijn. Trouwens, iedere 5000 km nieuwe schijven kopen (ivm hopeloze vibraties) loopt ook in de papieren....
Ik hoorde van één van de race-instructeurs van Hans Deen (op laatste Spettacolo) dat, bij de introductie van de 156 GTA, een aantal dagen voor wat relaties en potentiële klanten van Alfa Nederland met enkele GTA's op Zandvoort kon worden gestoeid. Hij vertelde dat na vertrek van de clientèle iedere dag (soms vaker!!!) niet alleen de blokken maar ook de schijven werden vernieuwd. Zegt genoeg lijkt me!