iuit het album van ronald...............
Onnodig te melden dat het bovendien een zeer geslaagde dag is!
Dank aan de organisatie en vooral de vele vrijwillegers! en aan alle bekenden die ik heb kunnen lastig vallen.
Ben ik gelukkig niet de enige die niet weet welke link ik nyu moet kopieren..Hmm.....vreemd, krijg geen foto's te zien op mijnalbum.nl
Alleen blanco met titel.
Je hebt een pb.Ben ik gelukkig niet de enige die niet weet welke link ik nyu moet kopieren..Hmm.....vreemd, krijg geen foto's te zien op mijnalbum.nl
Alleen blanco met titel.
de berichten gaan zo snel dat mijn reactie als mosterd na de bekende maaltijd komtSommige bestanden zijn behoorlijk groot(+/- 65 mb) misschien ligt het daar aan.
de berichten gaan zo snel dat mijn reactie als mosterd na de bekende maaltijd komtSommige bestanden zijn behoorlijk groot(+/- 65 mb) misschien ligt het daar aan.
Erg fraaie foto's.Oef ... Het is eindelijk gelukt om een selectie te maken uit de bijna 1000 fotookes
Vooral veel geexpirimenteer met race-fotografie ...
Ik ben erachter gekomen dat ik nog veel te leren heb ... Dus ondanks het feit dat wij hetzelfde spel hebben , kan Manu er heel wat beter mee omgaan
Maw : Het album is vooral gespekt met de bijdragen van Manu
Trouwens nogmaals bedankt iedereen voor al dit moois !!!
Kristal
Bedankt ... En alweer heb ik jou gemist , samen met zovele anderen ...Erg fraaie foto's.Oef ... Het is eindelijk gelukt om een selectie te maken uit de bijna 1000 fotookes
Vooral veel geexpirimenteer met race-fotografie ...
Ik ben erachter gekomen dat ik nog veel te leren heb ... Dus ondanks het feit dat wij hetzelfde spel hebben , kan Manu er heel wat beter mee omgaan
Maw : Het album is vooral gespekt met de bijdragen van Manu
Trouwens nogmaals bedankt iedereen voor al dit moois !!!
Kristal
En mijn complimenten voor jullie Novanta.
Ziet er erg mooi uit.