Ik zal eens snuffelen in de poubelleMooie foto's maar kun je die niet uitverkorene foto's niet in een apart album plaatsen
trouwens heb jij nog meer fotookes van de Montreal met het kenteken DM-....?
Kristal
Ik zal eens snuffelen in de poubelleMooie foto's maar kun je die niet uitverkorene foto's niet in een apart album plaatsen
Helaas JJ , niks meer . Was dat je trouwwagen ?Ik zal eens snuffelen in de poubelleMooie foto's maar kun je die niet uitverkorene foto's niet in een apart album plaatsen
Kristal
Waarom zo bescheiden ? Dit is gewoon een lading prachtige fotookes !!! MerciEr staan al heel wat leuke foto's hier, maar mocht je nog meer willen zien, ze staan hier: http://www.alfaromeoqv.tk/. Dan moet je even kijken bij "foto's".
[/img]
Wow, oog voor detail heet dat. Prachtig! Net als al die andere foto's trouwens.Er staan al heel wat leuke foto's hier, maar mocht je nog meer willen zien, ze staan hier: http://www.alfaromeoqv.tk/. Dan moet je even kijken bij "foto's".
Deze vond ik zelf in ieder geval wel aardig:
Heb onze vrienden uit Gent ook nog gespot en vastgelegd ze waren wel buiten roepafstand, bij de Novanta.
Inderdaad En niet alleen de thuisblijvers hoor . Het is ook zalig om even te kunnen genieten in alle rust van al dat moois als je er zelf bij bent geweest , want zo'n dag is altijd veel te snel voorbij ...Kristel ,Ja dat was absoluut onze trouwauto.
Verder zijn foto's en de wijze waarop ze gemaakt worden heel persoonlijk, mij en gelukkig met mij meerdere, vinden de stijl perfecto!
Uiteindelijk is het doel van dit topic bereikt en krijgen de thuisblijvers een prachtige impressie van de topdag(en).
Ik was er Vrijdagavond al. Heb ons konijn beetje paar dagen in de weg gelopenHeb onze vrienden uit Gent ook nog gespot en vastgelegd ze waren wel buiten roepafstand, bij de Novanta.
Martin , ik wist helemaal niet dat jij er ook was ( Een Vlaams scheldwoord ontsnapt mij nu ... )
Bedankt voor de foto's , al had je roep ook zeer welkom geweest
Kristal
Verd.. da's waar ook ,wéér iemand die ik niet heb gesproken...Enorm gaaf al die foto`s!! Molto grazie!! Krijg de sfeer helemaal te pakken!!
We konden er dit jaar voor het eerst niet bij zijn... en dat geeft een raar gevoel in `t SSAR weekend...
Ook sh*t om er een tijd mee bezig te zijn (poster & flyer) en het evenement dan te missen , maar volgend jaar zijn we er zeker weer bij!!
...en blijf die mooie foto`s posten!!
GRT, Ram6