Ik jou ook niet, meestal zie ik je van afstand al lopen...
(en verstop ik me gauw )
Ook ik heb je weer niet gezien Het is inderdaad net of je mij ook steeds weer wil ontlopenIk jou ook niet, meestal zie ik je van afstand al lopen...
(en verstop ik me gauw )
Haah!Ik jou ook niet, meestal zie ik je van afstand al lopen...
(en verstop ik me gauw )
Ik heb nog twee " gewone "Kan ie ook fotos maken van een mooie witte 75 met blauwe strepen?
We proberen het weer, vroeg of laat lopen jullie ons wel tegen het lijf.Ook ik heb je weer niet gezien Het is inderdaad net of je mij ook steeds weer wil ontlopenIk jou ook niet, meestal zie ik je van afstand al lopen...
(en verstop ik me gauw )
Kristal
Volgend jaar een weekendje Gent met als slagroom op de taart een belgische SCARBrit ?We proberen het weer, vroeg of laat lopen jullie ons wel tegen het lijf.Ook ik heb je weer niet gezien Het is inderdaad net of je mij ook steeds weer wil ontlopenIk jou ook niet, meestal zie ik je van afstand al lopen...
(en verstop ik me gauw )
Kristal
Of andersom natuurlijk.
TOP!Ik heb nog twee " gewone "Kan ie ook fotos maken van een mooie witte 75 met blauwe strepen?
Kristal
Ik heb er wel een paar, zie oa mijn foto op blogger (link staat op de 3e pagina van deze thread). Kan de rest ook aan je mailen.Iemand misschien nog een plaatje geschoten van mijn Giulia en ik in actie?
Heb in de race Italiaans historisch heerlijk gestoeid met een echte GTA 1300.
Tis deze (met dank aan Carlo voor de foto):
Ja iid. Nog lang niet alles voluit zoals je kunt horen. ( Mocht eigenlijk niet inhalen he, tenzij... )