Nee, dit is geen term van de golfbaan!!!
Heeft er al iemand ervaring met het chippen van een 159 1.9 Jts?
Hij komt wat astmatisch over deze motor!
Tuurlijk.Is het een diesel?
Dan is er eigenlijk maar 1 adres: Terlouw Dieselcenter in Mijnsheerenland, http://www.terlouw.nu/
Neem ook met hun even contact op.
Misschien iets duurder maar leveren zeker echt perfect werk af!
Dat moet ook wel als je 30 pk wint op een 145td met een mechanische pompIs het een diesel?
Dan is er eigenlijk maar 1 adres: Terlouw Dieselcenter in Mijnsheerenland, http://www.terlouw.nu/
Neem ook met hun even contact op.
Misschien iets duurder maar leveren zeker echt perfect werk af!
ja helemaal mee eens. Ik heb 2 maanden geleden mijn 3.0v6 12 v laten chippen bij squadra. Je krijgt een motor met een veel mooier karakter ik ga voor Squadra.Terlouw laat hun tuning door Rica doen, dus ....
Squadra heb ik zelf goede ervaringen mee, Stephan rijdt zelf in een gruwelijk rappe turbodiesel, lijkt me wel een aanrader als iemand zelf rijdt wat ie voor jou tuned, niet?
Vreemd dat het brandstofverbruik omhoog is gegaan. Mijn 3.0 v6 had een verbruik van 1 op 8,1 en na het squadra chippen 1 op 8,9. Tevens merk dat juist in het lagere toerengebied de trekkracht voelbaar is toegenomen. De reactie op het gaspedaal is ook veel lekkerder. De moter pakt sneller opHeb net op de site van Squadra tuning gekeken. Zij kunnen op dit moment de EEProm van de 1,9 JTS niet uitlezen en dus ook niet aanpassen. Even geduld dus nog. Wel wil ik je behoeden voor al te hoge verwachtingen bij benzinetuning. Bij diesels wordt door het verhogen van de turbodruk en andere aanpassingen makkelijk grote vermogenswinsten behaald. 30 PK of meer en 50NM of meer is normaal. Ikzelf heb mijn 159 3,2 JTS laten chippen door Autodelta. Resultaat is 275 PK en 352 NM (was 260 PK en 322 NM). Bij lage toerentallen (tot ongeveer 4000 t/pm) merk ik hoegenaamd niets van de chip. Daarboven trekt hij veel feller door dan hij voorheen deed. Ik maak tijdens mijn woon/werk verkeer over het algemeen gebruik van de lage toerentallen dus in die zin is de driveability niet verbeterd. Bovenin het toerengebied dus wel. Het benzineverbruik is er op achteruitgegaan. Reed ik voor het chippen nog 1 op 6,7, nu ligt het verbruik op 1 op 6,2. Nu is een 3,2 JTS niet hetzelfde als een 1,9 JTS maar in grote lijnen zal het resultaat wel overeenkomen: meer power bij hoge toerentallen, weinig winst bij lage toerentallen en een hoger benzineverbruik. Informeer daarnaar wanneer Squadra de tuning wel kan verzorgen.
Mark Roffelsen