Heb nog toezegging gehad van 2 nieuwelingen met een TS (als ze op tijd klaar zijn dan!) dus wordt een leuk veld.
Rees-Cees moet verpicht met die aanhanger racen, anders is hij veel te snel

Je laat die turbomotor nog wel even thuis heBen er ook bij
Geen zorgen, die turbo ga ik de eerste week van oktober ophalen, dus dat wordt een leuk winterproject!Je laat die turbomotor nog wel even thuis heBen er ook bij![]()
Rees-Cees moet verpicht met die aanhanger racen, anders is hij veel te snel
ik hoop dat ik het haal. mijn motor ligt nu nog uitelkaar en is ws pas vrijdagavond klaar.Bevestigingen tot nu toe:
BJ
Rees-Cees
Dennis de Rooy
Raf
Cees Blankevoort (rookie 75 V6)
Aso69
TurboMarc
Ferdy van Leliveld
Bert Ouwens (rookie 75TS)
Komt er nog iemand wie niet op deze lijst staat
de motor hangt net. oliedruk is okee. bougies zitten er ook in en morgen een nieuwe radiator er in vrotten. kortom zondag ben ik er.@rees-cees,
Dan heb je een dag speling![]()
ciao
dan sta je met achteruit rijden weer vooraan,doe je best.de motor hangt net. oliedruk is okee. bougies zitten er ook in en morgen een nieuwe radiator er in vrotten. kortom zondag ben ik er.@rees-cees,
Dan heb je een dag speling![]()
ciao
moet ik nou achteraan starten met een aanhanger of niet?
Als je geen slicks op de aanhanger monteerd mag je gewoon voorraan startende motor hangt net. oliedruk is okee. bougies zitten er ook in en morgen een nieuwe radiator er in vrotten. kortom zondag ben ik er.
moet ik nou achteraan starten met een aanhanger of niet?
Roeltje bedanktDas erg mooi voor je Kees, maar ik ga het zondag niet redden om je te supporten, helaas![]()
, ik heb familiare bezigheden..
Zekers Suc6 gewenst en eehhh regenbanden gaan beter als slicks dit weekend denk ik, maar goed...
laterrrrrrrr en veel plezier![]()
gr Roel