Er waren/zijn geen zaken achteraf of extra in-/aangebouwd, ben in bezit van een volstrekt standaard distinctive-model. De rammel in de deur moet wel meer voorkomen, want toen ik het meest ergerlijke euvel aan de garagist omschreef kon hij, van achter de balie, het geluid(je?) precies nadoen ...
'Het kwam wel n's meer voor', gaf hij eerlijk toe; 'had te maken met de deur die zich nog moest 'zetten' ... Enfin, ze namen een en ander au sérieux en de garagist wist me te vertellen dat ze tegenwoordig wel raad wisten met dergelijke probleempjes. Heb me intussen wat, o.m. op andere Alfa-fora, in het onderwerp verdiept en blijkbaar heeft bijv. een 156 inderdaad een vrij goeie reputatie op 'rammel- & kraakgebied', een 147 en GT dan weer iets minder, al lopen ook hier de meningen wat uiteen en is de problematiek eerder exemplarisch/vaak voor eigen interpretatie vatbaar. De laatste, onder behandeling zijnde groepijntjes naar een volwaardig premiummerk allicht, want voor de rest absoluut geen klagen hoor ...