Ik niet, maar deze man wel!tsja nou ik nog;) iemand een sprint over
Lijkt me ook beter voor de rondetijden: minder luchtweerstand, lager zwaartepunt. En veeel mooier natuurlijkmag ik ook mee doen want dan bouw ik het hele zooitje over in een sprint.
laten we het dan de: "Poor man's GTV cup" noemen
zeldzamer? tuurlijk niet laten we mallen maken om plastic dueren, motorkappen en schermen te maken.Lijkt me ook beter voor de rondetijden: minder luchtweerstand, lager zwaartepunt. En veeel mooier natuurlijkmag ik ook mee doen want dan bouw ik het hele zooitje over in een sprint.
laten we het dan de: "Poor man's GTV cup" noemen
Alleen het plaatwerk, voorruit e.d. zijn zeldzamer en veel duurder.... En als jullie er allemaal mee gaan racen zal het nog veel zeldzamer worden....
Ben je me net voor zeg met die opmerkingzeldzamer? tuurlijk niet laten we mallen maken om plastic dueren, motorkappen en schermen te maken.
Ben je me net voor zeg met die opmerkingzeldzamer? tuurlijk niet laten we mallen maken om plastic dueren, motorkappen en schermen te maken.
Volgens mij zijn kunststof carroseriedelen voor te Sprint gewoon te koop...Plaatwerk is te maken een voorruit is lastiger maar aangezien die niet zo hard roesten als de rest moeten die nog wel te vinden zijn ..... toch? Denk ik waarschijnlijk wel anders over als ik er naar op zoek moet
Bekijk het maar zo dan: als er voldoende vraag naar is haalt iemand het vast wel in zijn hoofd weer wat mallen te maken en onderdelen te produceren ... wij bewijzen dus alle Sprint rijders een grote dienst!
Waar? Waar? Waar? We zijn weer on-topic, hier heeft Rogier ook baat bij!Volgens mij zijn kunststof carroseriedelen voor te Sprint gewoon te koop...Plaatwerk is te maken een voorruit is lastiger maar aangezien die niet zo hard roesten als de rest moeten die nog wel te vinden zijn ..... toch? Denk ik waarschijnlijk wel anders over als ik er naar op zoek moet
Bekijk het maar zo dan: als er voldoende vraag naar is haalt iemand het vast wel in zijn hoofd weer wat mallen te maken en onderdelen te produceren ... wij bewijzen dus alle Sprint rijders een grote dienst!