Beste Rutger,
In plaats van allemaal dure spullen voor je auto kopen, kun je je geld toch ook "verstandiger" uitgeven.
Als je de Tuning Topics goed hebt gelezen zie je dat veel eigenaren van allerlei Alfa Romeo's dat vooral gedaan hebben om de sportiviteit van de wagen.
Je ziet ook dat veel leden een (semi)racer hebben. Op het circuit van Zandvoort en Assen kun je regelmatig vrij rijden.
Je komt er dan snel achter dat vooral remmen en wegligging en in mindere mate vermogen een probleem zijn.
Ik vind eerlijk gezegd de standaard velgen van de 145 QV een van de mooiste die je kunt krijgen. Waarom dan veranderen
Misschien kun je hier even over nadenken
, Investeer in:
- Een Squadra chip volgens de maker +15 pk
- OK een lekker uitlaat en MAIS (Madeno Air Intake System) volgens de makers weer + 5 pk
- Dan sportieve dempers en iets kortere en stijvere veren (verlagen) en een veerbrug (verstijven)
- Stalen remleidingen, ander remblokken en raceremolie.
Vooral dat laatste doen veel jongens en meisjes!!! hier.
Ik weet zeker dat je met deze aanpassingen veeeeeeel meer lol hebt op het circuit, met 170 pk, dat met glimmende velgen en neon verlichting onder je auto.
Hard over een circuit rijden is verslavend en verveelt nooit (ook al ben je talentloos zoals ik). Dat andere daar ben je zo op uitgekeken.
Het is maar een idee hoor maar die wagen die jij hebt kan het wel aan!
Lees maar eens wat topics over bovenstaande zaken.
Succes