Intussen weer 2 klus weekends verder. Alle roest is weggeslepen, de bodem is volledig ontdaan van dreunplaten (niks ergs meer tegen gekomen)
De auto is klaar om te lassen, wat, als het goed is, komende zaterdag zal gebeuren. Intussen is il Motore een beetje in z'n blootje gezet, de carbs zijn er af, alles van het koelsysteem is er af, evenals dynamo enz...Het blokje is opgepoetst en oogt netjes. Ook de voorkant van de motorruimte is netjes ontdaan van alle roest (gelukkig geen laswerk) en wacht op z'n laagje rode Hammerite. Ook begonnen met het verwijderen van de voorste balk van het subframe, alleen vonden de vierkante moeren het leuk om dol te gaan draaien, dus zaterdag maar eens proberen met stevige griptang, zo niet, slijptol. Inmiddels thuis ook de fan helemaal opgeknapt (inmiddels netjes terug schoon / gespoten) evenals de grille met koplampen, dynamo, verdeelstukje van het koelsysteem en bevestigingsbeugel dynamo. De kachel is er uit, evenals de accusteun en de kapontgrendeling, dit om een beter zicht te krijgen op de rotte accubak. Die valt misschien nog te redden.
foto's volgen na komende zaterdag, maar we zitten dus niet stil, het schiet lekker op met dit sprintje. Ik pin me niet vast op data, maar hoop stiekem om tegen kerst aan een keertje een testritje te maken