Knopjes

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

wo okt 04, 2006 17:48

Ik kom dus ook, natuurlijk met m'n 75, en ik neem nog 2 metgezellen mee ;) een vriend van me, met zijn vriendin... helaas redt mijn vriendin het net niet om erbij te zijn :(

SPIDERVELOCE1750

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

wo okt 04, 2006 19:00

Ziet er al gezellig uit !!! :D

En voorlopig ziet het er ook naar uit dat de weergoden ons goed gezind zullen zijn .

Komt 75 Recaro alias Kees met de Sei ? [-o< Niet dat zijn andere wagens op niks trekken hoor ... Het belangrijkste is dat hij er bij kan zijn :wink:

Kristal

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 Be there !!

wo okt 04, 2006 20:03

De brute kracht van de V6 is ook altijd een verleiding hoor.. 8)
Als het een beetje mee zit kom ik ook met de V6.
De Sei 2.0V6 wel te verstaan. Niet bruut maar toch............
23 september is de groooote dag voor de Sei.
Verse riemen, de 6 carbs zuiver maken en helemaal opnieuw afstellen.
Hoop hem op 8 oktober zover klaar te hebben dat ik er zonder problemen deze rit mee kan gaan rijden.
Het zal wel een race tegen de klok gaan worden maar het zou voor mezelf veel goed maken aangezien ik helaas door omstandigheden nog zelfs niet aan 1evenement heb kunnen deelnemen.
zou wel mooi zijn om een Sei te verwelkomen...Suc6 :!:
8) Ik ben benieuwd of het gaat lukken :D
156

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8233
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

wo okt 04, 2006 20:10

Ik plak anders wel een 6 op de achterzijde van de 75 :lol:

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

wo okt 04, 2006 20:39

Ik plak anders wel een 6 op de achterzijde van de 75 :lol:
Afbeelding

:mrgreen:

Kristal

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

wo okt 04, 2006 22:02

De Sei staat nog in de stijgers, het zal de 75 Recaro worden denk ik

Ik kom met een witte Giulia, weet allen nog niet welke :wink:
trasforma il meglio in massimo

75recaro
Full Member
Full Member
Berichten: 478
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:46
Locatie: Lommel

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

wo okt 04, 2006 22:37

Ziet er al gezellig uit !!! :D

En voorlopig ziet het er ook naar uit dat de weergoden ons goed gezind zullen zijn .

Komt 75 Recaro alias Kees met de Sei ? [-o< Niet dat zijn andere wagens op niks trekken hoor ... Het belangrijkste is dat hij er bij kan zijn :wink:

Kristal
helaas,helaas,helaas, en nog eens helaas, de Sei is nog niet terug van zijn metamorfose. :(
Maar ik :D ben er nu gelukkig zeker wel bij na een jaar vol met lichamelijke strubbelingen, alleen nu met de 75.
In ieder geval zal ik in 2007 bij de evenementen wel met de Sei acte de presence geven. :wink:
Mvg
Kees Smetsers



Alfa 75 TS, Alfa 6 2.0V6 2x
Fiat Croma 1.9JTD, Alfa Brera 2.4 Qtronic

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

do okt 05, 2006 00:08

Er hebben zich bij mij ook nog enkele deelnemers gemeld, ik zal de auto's noemen:

33 - bertone - giulia - 166 - spider type IV en waarschijnlijk nog iemand met een 2600

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

do okt 05, 2006 07:51

Er hebben zich bij mij ook nog enkele deelnemers gemeld, ik zal de auto's noemen:

33 - bertone - giulia - 166 - spider type IV en waarschijnlijk nog iemand met een 2600
Mooi :thumbs: komen we toch al gauw op een dikke twintig auto's, nu de twijfelaars nog !!!

weersvooruitzichten zijn goed, mooie rit en autos. Een van de laatste ritten van het jaar....

kortom genoeg argumenten om dit jaar de alternatieve Limburgrit te rijden :wink:
156

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

do okt 05, 2006 09:03


helaas,helaas,helaas, en nog eens helaas, de Sei is nog niet terug van zijn metamorfose. :(
Maar ik :D ben er nu gelukkig zeker wel bij na een jaar vol met lichamelijke strubbelingen, alleen nu met de 75.
In ieder geval zal ik in 2007 bij de evenementen wel met de Sei acte de presence geven. :wink:
Fijn dat het goed met je gaat Kees !!! En de Sei die komen we inderdaad volgend jaar wel tegen :wink:

Kristal

Gebruikersavatar
Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4767
Lid geworden op: za dec 24, 2005 23:25
Locatie: Maastricht

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

do okt 05, 2006 22:58

Hé, ik hoor net dat ik waarschijnlijk toch kan, zondag!
Tot hoe laat duurt het evenement ongeveer? Ik moet om 15:30u uiterlijk thuis zijn namelijk.

Ik weet ook niet of ik 't haal om met de Spider te komen. Wellicht dat ik met iemand van hier in de buurt kan meerijden?
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

do okt 05, 2006 23:15

Hé, ik hoor net dat ik waarschijnlijk toch kan, zondag!
Tot hoe laat duurt het evenement ongeveer? Ik moet om 15:30u uiterlijk thuis zijn namelijk.
Nou voorruit......... :wink: vooruit dus :mrgreen:
Kleine vraag a/d organisatie: qua tijd en uitgaande van niet hopeloos verloren rijden... ik moet om 19.00 thuis zijn (in Venlo). Is dat haalbaar?
is zeker haalbaar. verwachte aankomsttijd tussen 15.00 en 16.30. wel niet te hard rijden en onderweg een kopje koffie drinken en de vragen natuurlijk beantwoorden :wink:
Oké, komt goed :thumbs:
Wat een puinkwoot :wink: :oops: :mrgreen:
It's not easy, being green (kermit)

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 Be there !!

vr okt 06, 2006 00:13

Beste Alfisti !

Zoals reeds enkele maanden geleden aangekondigd kunnen wij u nu met de volgende uitnodiging verblijden:

Op 08 oktober 2006 zal de 1e alternative ALFA ROMEO-LIMBURGRIT worden verreden. Eenieder in het bezit van een Alfa Romeo van eender welk bouwjaar is van harte welkom.

De start: Herberg Mareveld gelegen aan de Mareweg 23 te 6333 BR SCHIMMERT tel. nr: 045 - 4041269. www.mareveld.nl

De tijd: U bent welkom vanaf 10.00 uurtot 11.30 uur.

De kosten: € 5,= pp. hiervoor krijgt u originele Apfelstrudel met een kop koffie op de bovengenoemde locatie, en natuurlijk het Roadboek waarin de route staat vermeld over een lengte van ongeveer 90 kilometer door enkele van de mooiste plekjes van Zuid Limburg en niet te vergeten een stuk door Belgie: de bijzonder mooie Voerstreek, middels het alom bekende "bol-pijl" systeem. Voor degene die hier niet bekend mee zijn zal een duidelijke uitleg worden gegeven.

Dus beste Alfsti van Nederland, Belgie of Duitsland, heeft u nog niets op de planning staan voor 08 oktober as, zorg dan dat uw troetelkind in orde is en kom naar Schimmert.

U zult er beslist geen spijt van krijgen en het goede weer is besteld.

Beleefd uitnodigend:

Enkele Alfisti uit Zuid Limburg die het bijzonder noodzakelijk vinden om bovenstaande te realisren.

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 Be there !!

vr okt 06, 2006 14:07

Beste Alfisti !

Zoals reeds enkele maanden geleden aangekondigd kunnen wij u nu met de volgende uitnodiging verblijden:

Op 08 oktober 2006 zal de 1e alternative ALFA ROMEO-LIMBURGRIT worden verreden. Eenieder in het bezit van een Alfa Romeo van eender welk bouwjaar is van harte welkom.

De start: Herberg Mareveld gelegen aan de Mareweg 23 te 6333 BR SCHIMMERT tel. nr: 045 - 4041269. www.mareveld.nl

De tijd: U bent welkom vanaf 10.00 uurtot 11.30 uur.

De kosten: € 5,= pp. hiervoor krijgt u originele Apfelstrudel met een kop koffie op de bovengenoemde locatie, en natuurlijk het Roadboek waarin de route staat vermeld over een lengte van ongeveer 90 kilometer door enkele van de mooiste plekjes van Zuid Limburg en niet te vergeten een stuk door Belgie: de bijzonder mooie Voerstreek, middels het alom bekende "bol-pijl" systeem. Voor degene die hier niet bekend mee zijn zal een duidelijke uitleg worden gegeven.

Dus beste Alfsti van Nederland, Belgie of Duitsland, heeft u nog niets op de planning staan voor 08 oktober as, zorg dan dat uw troetelkind in orde is en kom naar Schimmert.

U zult er beslist geen spijt van krijgen en het goede weer is besteld.

Beleefd uitnodigend:

Enkele Alfisti uit Zuid Limburg die het bijzonder noodzakelijk vinden om bovenstaande te realisren.
En er wordt zon verwacht (85 % kan op zon), dus een droge dag ! met een lekker temperatuur voor te rijden.

zie ook: KLIK
156

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 Be there !!

vr okt 06, 2006 21:48

Beste Alfisti !

Zoals reeds enkele maanden geleden aangekondigd kunnen wij u nu met de volgende uitnodiging verblijden:

Op 08 oktober 2006 zal de 1e alternative ALFA ROMEO-LIMBURGRIT worden verreden. Eenieder in het bezit van een Alfa Romeo van eender welk bouwjaar is van harte welkom.

De start: Herberg Mareveld gelegen aan de Mareweg 23 te 6333 BR SCHIMMERT tel. nr: 045 - 4041269. www.mareveld.nl

De tijd: U bent welkom vanaf 10.00 uurtot 11.30 uur.

De kosten: € 5,= pp. hiervoor krijgt u originele Apfelstrudel met een kop koffie op de bovengenoemde locatie, en natuurlijk het Roadboek waarin de route staat vermeld over een lengte van ongeveer 90 kilometer door enkele van de mooiste plekjes van Zuid Limburg en niet te vergeten een stuk door Belgie: de bijzonder mooie Voerstreek, middels het alom bekende "bol-pijl" systeem. Voor degene die hier niet bekend mee zijn zal een duidelijke uitleg worden gegeven.

Dus beste Alfsti van Nederland, Belgie of Duitsland, heeft u nog niets op de planning staan voor 08 oktober as, zorg dan dat uw troetelkind in orde is en kom naar Schimmert.

U zult er beslist geen spijt van krijgen en het goede weer is besteld.

Beleefd uitnodigend:

Enkele Alfisti uit Zuid Limburg die het bijzonder noodzakelijk vinden om bovenstaande te realisren.
En er wordt zon verwacht (85 % kan op zon), dus een droge dag ! met een lekker temperatuur voor te rijden.

zie ook: KLIK
NOG MAAR 2 NACHTJES SLAPEN ! EN DAN ! ? ! ? ! ? ! ?

Terug naar “Evenementen”