Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 20:57

Z'n spel kwijt ? :-k

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:18

Z'n spel kwijt ? :-k
Hij weer ... :lol: :wink:

Neen hoor ... Het was een gemeende emotionele uiting . Omwille van de prachtige rit , omwille van het ontroerend gezelschap , omwille van de tweede plaats en omwille van een extra prijs voor de verste deelnemer ...

Deze dag was omwille van verschillende redenen heel speciaal voor ons . Vroeg uit de veren op zondag blijft een raar fenomeen , maar deze keer moesten we ( zeer graag trouwens ) eerst een belangrijke stem uitbrengen . Napratend of we onze spiekbrieven wel goed hadden overge"potlood" , viel plotseling onze eurocent . :shock: :shock: :shock: De kilometerteller van de Novanta werkt nauwelijks en dat is niet echt handig om een Bol-pijlrit te rijden ... We zouden wel weer zien . En we zagen ook veel !!! Wat een schittterende omgeving . Een prachtige mengelmoes van mensen en hun bolides en bovendien wou het landschap ook wel mee . Sommigen beweerden dat de Vlaamse Ardennen soortgelijk waren , maar dit was toch wel van een groter kaliber . :D

We hebben ons best gedaan , ondertussen uiteraard ook ons " spel " regelmatig boven gehaald en toch maar Brussel Vlaams op de voorhistorische radio van de Novanta proberen te toveren ... Tevergeefs . :(

Leuke puzzelopdrachten trouwens , die in eerste instantie erg makkelijk leken , maar naargelang de rit vorderde Alfaromeoserpentachtig werden :lol:

Uiteindelijk bij aankomst op een zeer symbolische plaats bleek dat wij het toch redelijk goed gedaan hadden . Tweede plaats dus en zoals reeds gezegd hadden de schatten ook op voorhand iets voorzien voor ons omdat we zo ver gereden hadden . We rijden met een Alfa hoor :lol: :wink:

De Italiaanse toasten van zeer degelijke Nederlandse makelij zijn trouwens al verorberd samen met een portie buffelmozarella :oops:

Ik heb het vandaag aan de organisatoren al een aantal keer gezegd : Het was een fantastische rit en de " geen woorden maar daden "-mentaliteit heeft mijn hart gestolen . Heel erg bedankt dus !!!

Ik kan het even niet laten om op deze verkiezingskoortszondag dit positief signaal van vandaag even te illustreren :

Afbeelding

Ik hoop jullie allemaal volgend jaar in Gent weer terug te mogen ontmoeten ... Gent die Scoone , waar verdraagzaamheid het weer eens heeft gehaald vandaag :D

Kristal

Ps : Fotookes zijn voor morgen :wink:

PS2 : JOOOOOOOOOOSssssssssssssssssssssss ... Ik heb U met de koersbanaan nog net zien wegsnellen . Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben :( Ook jammer trouwens dat ik met de meesten niet heb kunnen kletsen , maar dat lijkt wel het lot van fotografen en ritaddicten te zijn :lol: :wink:

Gebruikersavatar
DENNIS
Guru
Guru
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 02:05

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:27

Ook wij hebben een hele leuke rit gehad vanmiddag :) Thx. Rene en Jasparon voor het organiseren :thumbs:

Op de terugweg nog ff lekker doorgestamp :twisted: helaas wel geflitst :evil:
Wie? :whistle:
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark



EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Gebruikersavatar
GTV
Guru
Guru
Berichten: 1482
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:43
Locatie: Stein/Elsloo

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:29

Ook wij hebben een hele leuke rit gehad vanmiddag :) Thx. Rene en Jasparon voor het organiseren :thumbs:

Op de terugweg nog ff lekker doorgestamp :twisted: helaas wel geflitst :evil:
Wie? :whistle:
:-k

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:43

Ook wij hebben een hele leuke rit gehad vanmiddag :) Thx. Rene en Jasparon voor het organiseren :thumbs:

Op de terugweg nog ff lekker doorgestamp :twisted: helaas wel geflitst :evil:
Wie? :whistle:
:-k
toch niet in Heerlen op de stadsautoweg ? hebben ze mij ook al eens te pakken gehad :cry:
156

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:46

Leuke rit :!: (kan ook niet anders :wink: )
Foto's maken is er niet van gekomen helaas, straatje keren beheers ik nu 100% en dankzij Jasparon heb ik géén deuk in de onderkant van m'n kofferbak 8) :thumbs:

Wat ik me echter nu wél afvraag (konden helaas niet blijven tot de prijsuitreiking :oops: ): wat waren de juiste antwoorden op de vragen :?:
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
DENNIS
Guru
Guru
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 02:05

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:47

Ook wij hebben een hele leuke rit gehad vanmiddag :) Thx. Rene en Jasparon voor het organiseren :thumbs:

Wie? :whistle:
:-k
toch niet in Heerlen op de stadsautoweg ? hebben ze mij ook al eens te pakken gehad :cry:
Nee was op de snelweg tussen Parkstad en Heerlen ergens...
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark



EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Gebruikersavatar
GTV
Guru
Guru
Berichten: 1482
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:43
Locatie: Stein/Elsloo

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:48

Ook wij hebben een hele leuke rit gehad vanmiddag :) Thx. Rene en Jasparon voor het organiseren :thumbs:

Wie? :whistle:
:-k
toch niet in Heerlen op de stadsautoweg ? hebben ze mij ook al eens te pakken gehad :cry:
Op dat stuk waar het bergaf gaat richting heerlen achter een brug stond een @@##$$%%%$$#$ flitskast :evil:

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:50

:-k
toch niet in Heerlen op de stadsautoweg ? hebben ze mij ook al eens te pakken gehad :cry:
Op dat stuk waar het bergaf gaat richting heerlen achter een brug stond een @@##$$%%%$$#$ flitskast :evil:
Ben ik ff blij dat ik via M'tricht naar huis ben gereden... Ri. Heerlen stond het bijna vast toen we bij de afslag kwamen :whistle:
It's not easy, being green (kermit)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:50

Leuke rit :!:

Wat ik me echter nu wél afvraag (konden helaas niet blijven tot de prijsuitreiking :oops: ): wat waren de juiste antwoorden op de vragen :?:
14 windmolens , dat was een antwoord dat wij zeker juist hadden , dankzij Manu die niet met zijn hoofd in het roadbook zat :oops: :wink:

Kristal

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:52

Leuke rit :!:

Wat ik me echter nu wél afvraag (konden helaas niet blijven tot de prijsuitreiking :oops: ): wat waren de juiste antwoorden op de vragen :?:
14 windmolens , dat was een antwoord dat wij zeker juist hadden , dankzij Manu die niet met zijn hoofd in het roadbook zat :oops: :wink:

Kristal
Mooi.... wij telden er 13 :mrgreen: :lol:
It's not easy, being green (kermit)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 22:54

Ben ik ff blij dat ik via M'tricht naar huis ben gereden... Ri. Heerlen stond het bijna vast toen we bij de afslag kwamen :whistle:
Bij ons ook , maar met de 2.5 V6 ( geen turbo :lol: ) hadden we snel die boerenkar die de goegemeente ophield ingehaald :wink:

Kristal

Gebruikersavatar
DENNIS
Guru
Guru
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 02:05

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

zo okt 08, 2006 23:01

Leuke rit :!:

Wat ik me echter nu wél afvraag (konden helaas niet blijven tot de prijsuitreiking :oops: ): wat waren de juiste antwoorden op de vragen :?:
14 windmolens , dat was een antwoord dat wij zeker juist hadden , dankzij Manu die niet met zijn hoofd in het roadbook zat :oops: :wink:

Kristal
Mooi.... wij telden er 13 :mrgreen: :lol:
Wij zijn er zelfs 2x langs gereden en ook 2x telden wij er maar 12 :lol: #-o
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark



EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

ma okt 09, 2006 09:16

Was weer een Super mooie rit , Dagmar en Rene bedankt voor het organiseren, de weergoden bedankt voor het schitterende weer
trasforma il meglio in massimo

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Limburgrit 8 oktober 2006 UPDATE !!!

ma okt 09, 2006 09:27

Was weer een Super mooie rit , Dagmar en Rene bedankt voor het organiseren, de weergoden bedankt voor het schitterende weer
Ronald en Kristal jullie bedankt voor het promoten van de rit!.
156

Terug naar “Evenementen”