iemand enig idee

Je moet de mechanische pomp van de 1.7 gebruiken die op het blok geschroefd zit of een lage druk electrische benzinepomp speciaal voor carburateur. Injectiepompen zijn hoge druk en niet geschikt voor carburateurs.maar wil dit toch graag inbouwen maar vraag me nu dus ook af of de brandstofpomp van mijn 1.4 sterk genoeg is heb dus ook nog de pomp van de 16v of 1 van een 2.0ts welke zal ik monteren dan????.
Kijk en (zeik) dag dan maar een keer? (grapje)ja wim heeft het heel druk......... hahaha en een soort van vriendin![]()
en rees-cees ik vind het ook leuk om eens van die mallen te maken heb al meer met dat spul aan het klooien geweest vind het heel mooi en veel zijdig matriaal...
maar als je aanbod serieus is wil ik daar zeker wel op ingaan.... lijkt me leuk en leerzaam heb vragen zat hahahaha die jij waarschijnlijk allemaal mijn hoofd uit wilt praten
De extra weerstand van de brandstofpomp is verwaarloosbaar ten opzichte van de compressie van de motor. Dus je hoeft geen andere startmotor te monteren.ok zijn die nog te krijgen???
maar heb ik met die mechanische pomp niet meer problemen met starten bij koud weer met een electrische begint de brandstof al te lopen als ik mijn contact aan zet in princiepe en bij de mechanische pas zodra de motor gaat draaien door de start motor.....
in mijn ogen duurt dit langer heb meer weerstand in mijn blok tijdens het starten en rijden moet een zwardere startmotor hebben enz enz zie alleen nadelen van een mechanische pomp daar om had ik hem ook afgedicht.....
of zie ik dit verkeerd
he RC dat lijkt me een goeie dealKijk en (zeik) dag dan maar een keer? (grapje)ja wim heeft het heel druk......... hahaha en een soort van vriendin![]()
en rees-cees ik vind het ook leuk om eens van die mallen te maken heb al meer met dat spul aan het klooien geweest vind het heel mooi en veel zijdig matriaal...
maar als je aanbod serieus is wil ik daar zeker wel op ingaan.... lijkt me leuk en leerzaam heb vragen zat hahahaha die jij waarschijnlijk allemaal mijn hoofd uit wilt praten
en als jij mij helpt met een voorbumper mal dan heb jij ook een Lester bumper!
heb je misschien wel een punt maar haalt een mechanische pomp de hoeveelheid brandstof die ik wil???? en heb de bekabeling al liggen dus waarom zou ik deze niet gebruiken?De extra weerstand van de brandstofpomp is verwaarloosbaar ten opzichte van de compressie van de motor. Dus je hoeft geen andere startmotor te monteren.ok zijn die nog te krijgen???
maar heb ik met die mechanische pomp niet meer problemen met starten bij koud weer met een electrische begint de brandstof al te lopen als ik mijn contact aan zet in princiepe en bij de mechanische pas zodra de motor gaat draaien door de start motor.....
in mijn ogen duurt dit langer heb meer weerstand in mijn blok tijdens het starten en rijden moet een zwardere startmotor hebben enz enz zie alleen nadelen van een mechanische pomp daar om had ik hem ook afgedicht.....
of zie ik dit verkeerd
De vlotters van je carbs blijven vol als de motor niet loopt. Er is dus direct brandstof bij het starten. Het heeft in mijn ogen echt geen enkele zin om een elektronische brandstofpomp te monteren.