lekkere vrienden heb je dan :p
maar idd wat een hoogte verschil zeg !
Dat zou dan in mijn geval betekenen: stuk bodemplaat eruit zagen en stalen bak erin lassen zodat de stoel op 2cm van de weg gemonteerd isIk ben 1.80 meter en ik zit met de (dunner geworden) kruin op 3 mm na tegen de hemel. Als je een Spider koopt is dat nog erger want ik geloof dat door de dakconstructie de hemel (bij gesloten toestand) lager ligt.
Zitpositie is verder ok als je een "dished" stuurwiel monteert, anders krijg je pijn in de rug (tenzij je erg lange armen hebt).
Gr-P
Wow, zo'n elegante Italiaanse past toch beter bij het wagentje dan een arbeiderstype als ik met eelthanden die nooit echt schoon of onbeschadigt zijn. Wel controleren of ze kan tegensturen en gedoseerd remmen op een natte weg voor je een Montecarlo aan een meid meegeeft. Weet nog van een dag op Assen dat een meisje in een Alfetta verschrikt de handjes in de lucht stak toen de wagen op een nat circuit bij relatief lage snelheid achter uitbrak.Je kan 'm ook gewoon door je vriendinnetje laten berijden:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... 1183263971
Dat ze duur en gewild zijn kwam ik achter toen ik er eentje kapot had en 1 velg zocht. Ik doe ze echter zeker niet weg want ze passen perfect bij deze auto, heb ze opnieuw gespoten met blanke lak erover en met 195/45 en 205/45 bandjes ziet het optimaal uit. Bovendien passen ze niet meer (goed) op een BMW want het naafgat is uitgedraaid en het boutdragende deel van de gaten omgeboort.Als je budget trouwens de pan uitswingt, zou ik die alpina's te koop zetten op een BMW forum zonder prijsvermelding, dus wat de gek ervoor geeft. Met wat geluk kan je van de opbrengst een extra Lancia kopen
Mocht je er nog es eentje slopen, ben je vast goedkoper uit met een nieuw setje alpina replica's. Zelfs de kwaliteit is hetzelfde, maar ze hebben 19 spaken ipv 20 (zodat ze niet onder de noemer "namaak" vallen, de stiekemerdsDat ze duur en gewild zijn kwam ik achter toen ik er eentje kapot had en 1 velg zocht. Ik doe ze echter zeker niet weg want ze passen perfect bij deze auto, heb ze opnieuw gespoten met blanke lak erover en met 195/45 en 205/45 bandjes ziet het optimaal uit. Bovendien passen ze niet meer (goed) op een BMW want het naafgat is uitgedraaid en het boutdragende deel van de gaten omgeboort.Als je budget trouwens de pan uitswingt, zou ik die alpina's te koop zetten op een BMW forum zonder prijsvermelding, dus wat de gek ervoor geeft. Met wat geluk kan je van de opbrengst een extra Lancia kopen
Als ik op zaterdagmorgen niet hoef te werken, slaap ik uit! Ben de afgelopen 10 jaar geen Sud of Sprint in het wild tegengekomen, in Nederland. 1 keer in Bochum Duitsland en dat was in 2001. Eerst was ik de enige met een Sud in Roermond en omgeving, nu is de vorige Sud van mijn broer weer opgeknapt en op de weg, locatie Herten, en mijn broer heeft er pas weer eentje gekocht, maar die komt voorlopig nog niet op de weg.Rij regelmatig (op zaterdag morgen naar de markt) in regio Roermond rond met mijn Sprint 1.7 QV. Helaas ben ik je nog nooit tegengekomen.
De kunstof afstandstukken heb ik laten zitten omdat dat de warmte isoleert, zodat de inlaatlucht koeler blijft en ik wou juist een zo lang mogelijk inlaattraject voor wat meer koppel onderin, daarom ook de LPG afstandstukken onder de luchtfilters en de groene dingen in het luchtfilter.ik zie dat je de kunststof afstandstukken onder het spruitstuk terug geplaatst hebt. Ik zit er zelf aan te denken om deze te laten vervallen omdat er toch al zo'n afstandstuk direct onder de carburateur komt. Bespaart weer wat hoogte. Is er een speciale reden dat jij ze wel geplaatst hebt?
- wat voor pakking heb je tussen de inlaatstukken en de adapterplaat gebruikt? Gewoon vloeibare pakking of zou een knippakking hier ook volstaan?