Klaas, makker, je 90 slopen??Bin jie noe hlad nie lekk'r? * Ben je een haartje betoetert!!!
Zoals voorgaande schrijvers ben ik ook van mening dat je je eerste liefde niet laat gaan als je de ruimte hebt voor slechts 150 Eu per jaar....!
Jij als boegbeeld/oprichter/motivator etc van het registro Alfa 90 gaat toch zeker zn auto niet verschroten??
Natuurlijk, momenteel baal je als een stekker van die 'mislukte' engine swap (eigenlijk de 2e?> de vorige verse carbs tor had een hardnekkige tik meen ik??)
Als je dan a) m niet goed aan t lopen krijgt (tja gas is nu eenmaal om op te koken...
) en b) t kreng pakkingen vreet dan krijgt uwes daar dikke knieeen van...
Je koopt modern vervoer wat betrouwbaar is en wellicht lekkerder rijdt...
Echter je gaat t jezelf niet vergeven als je m laat afvoeren, daarvoor is ie je te dierbaar,toch? Naar aanleiding van specifiek deze auto is er gorugtuwhugwersifdmmme een compleet internationaal register uit de grond gestampt!!!!!
Komt bij wat wil je er aan onderdelen van verkopen? Plaatwerk is ktu en de motor maak je weinig mensen blij mee denk ik...
Mijn advies:
Wegzetten en over een poos weer eens naar gaan kijken ; rondje omheen lopen , keertje achter t stuur plaatsnemen. De herkenning van de geur in het interieur....
Je ziet dingen dan anders dan nu ,zeker weten!
Aan mijn 90 was ook een puist werk toen ik m najaar 99 stalde... Om vervolgens in 2004 een opfrisbeurt te krijgen en 2 jaar dienst te doen als dagelijkse auto, heerlijk! Ok er is weer werk aan ,maar doe ik m daarom weg? Never!
Als ik over een tijdje weer heimwee krijg gaat ie weer onder t mes...(om eerlijk te zijn mis ik de 90 nog dagelijks...)
Dus: houwe!!!
Grtz, fRank
Ps de tip van Rik over het samenvoegen van een 75 en een 164 TS tor is mi niet zo'n goed plan...mij is altijd verteld dat er inwendig wel degelijk verschil is in genoemde types.
Edit: ik zie dat je het al inziet....
Poetsen is voor mensen met patina-angst...