J-S heeft ze nèt besteld. Voorkant van de 146 lag in elkaar, gewoon een Amsterdams incidentje.Roy , die koplampen heb ik liggen.... , zijn ook immitatie te koop op MP
J-S heeft ze nèt besteld. Voorkant van de 146 lag in elkaar, gewoon een Amsterdams incidentje.Roy , die koplampen heb ik liggen.... , zijn ook immitatie te koop op MP
kapot gereden?godver!!! ben net bij de mac in roosendaal weg gereden. rij ik mijn carter kapot....al de olie lag onder mijn auto was nie ... ook...totaal prijsje 400 euro!!
Da's best zuur ja. Maar je moet er de humor van inzien, met je getjoende auto in panne staan op de parking van de MacDonalds, had je het op een zaterdag gedaan, heet zoiets gewoon een "meeting"godver!!! ben net bij de mac in roosendaal weg gereden. rij ik mijn carter kapot....al de olie lag onder mijn auto was nie ... ook...totaal prijsje 400 euro!!
Ik denk dat jij dan eerder een bron van dubieus bereid voedsel en cholesterol kwijt bent, aangezien je met dergelijk "dreigement" het MacDonals imperium niet echt aan het wankelen brengtdan zijn ze nu een goeie klant kwijt!! als dat zo is
wel met je Patrol of Defender het terrein betredenIk zou in een met bloed bespeurde koe-outfit op de parking gaan staan en "MEAT IS MURDER!1111" schreeuwen door een megafoon; wel op voorhand even verwittigen, dan kom ik een kijkje nemen