Lijkt me idd een goed planIk blijf aan het reageren
Maareuh doe lekker wat je zelf mooi vind dan komt het helemaal goed! Zou wel mooi zijn paar fototjes met de Nero Alfetta en jou Nero 75.
Die komt vast ook wel!Lijkt me idd een goed planIk blijf aan het reageren
Maareuh doe lekker wat je zelf mooi vind dan komt het helemaal goed! Zou wel mooi zijn paar fototjes met de Nero Alfetta en jou Nero 75.
Als ik in november weer een noordmeet opzet, neem de Alfetta mee Misschien dat er dan nog iemand zijn iets minder nero GTV6 erbij zet...Hem kennende
Nope, met witte koplampen. Vind ik persoonlijk een supercombi Die koplampen gaan nog ander licht geven...Just wait and seeen gele koplampen ? dat zou het geheel wel afmaken samen met de gele mistlichten.
Grrrrrrr!!Lijkt me idd een goed planIk blijf aan het reageren
Als ik in november weer een noordmeet opzet, neem de Alfetta mee Misschien dat er dan nog iemand zijn iets minder nero GTV6 erbij zet...Hem kennende
Voel ik hier Xenon lampjes opkomen Bert? Speel al heel lang met het idee om ze in mijn Nero te zetten.