SBS blokken: Elke Trofeo Squadra rijdt er op sinds Hawk vrijwel niet meer leverbaar is. Voordeel daarbij is tweeledig: A Beter
B Goedkoper..
dus wat wil een mens nog meer. Overstelp de kersverse importeur met vragen....
Info@giacominimotorsport.nl of Pascal Giacomini 06 51529272
SBS heeft drie types blokken, de full race is ... op een straat auto. Het type Endurance daarentegen.....Vet cool tot 700 graden...
Faden? hoezo faden? wat is dat?
Rik,
elke trofeo squadra rijder ?, wie en hoeveel zijn dat er nog ? dit hoor ik voor het eerst.
ik weet alleen dat die blokken op de openingsvergadering ter sprake kwam alszijnde nieuwe blokken en niet als blokken die al een seizoen meedraaien.
Hawk vrijwel niet meer leverbaar ?? ik kan ze nog volop kopen.
ik sluit mij aan bij dre, hawk vind ook ik gewoon erg goed, heb ook nooit last van faden gehad,Ferodo heb ik 2 seizoenen mee gereden..en voor mijn situatie vind ik ze echt minder dan hawk (ze knauwen wat minder en brokkelen), maar het merk heeft wel naam en faam en blijft ook bestaan..dus ze zullen toch wel bevallen bij anderen.
SBS zegt mij dus helemaal niets, ik zou wel graag willen weten wie daarmee ervaring mee heeft, want als ze echt zoveel beter zijn.....dan ben ik de laatste die ze niet zou willen hebben.
Overigens met Pagid heb ik noodgedwongen 1 race gereden en ze er direct afgegooid,maar dat zegt niets aangezien ik de remschijven toen niet vervangen heb...,maar ik hoor er wel goede berichten over.
Christiaan .
je moet gewoon nog meer gas geven.