Zozo Lekker geknaagt dus
Jammer dat er maar 1 entrekootje was
En....... Lekker gedronken allicht
Nu is dat mij toch niet opgevallenJa en onze aanwezigheid werd door het overig cliënteel weer erug gewaardeerd.
Denk dat diele wel een punt heeft; 11/12 (?) redelijk overtreffend aanwezige alfisten/alfistes maakten best wat lawaai...Nu is dat mij toch niet opgevallenJa en onze aanwezigheid werd door het overig cliënteel weer erug gewaardeerd.
't feit dat de tent leegliep had volgens mij meer met 't tijdstip van uw (Diele) observatie te maken......
of waren wij werkelijk zo vervelend
Die manager en zijn (ik ga vreemd) secretaresse (kleuter) stoorde zich toch ook niet aan ons.
Diele jij ziet spoken.... ( of toch niet ) ....... Kristal... heluuuuuuup
In principe ís het al een hutje op de hei....zolang de "hollandse kolonie", (zoals de man aan de tafel naast ons, die na 10 minuten doorging), ons noemde zich maar amuseert is er toch geen probleem ?
brengt tenminste wat leven in die keet
en den ouwe zal er, gezien ons consumptiegedrag ( en dan vooral dat van de dame blanche drinkers ) ook niks van zeggen.
we kunnen toch moelijk afspreken in een hut op de hei
danny
Zorgen....... nou neeIk heb helemaal niks gemerkt , waar maken jullie zich zich allemaal zorgen over ? Kristal
?[
Maar ik wil een ander zo weinig mogelijk tot last te zijn
:
Dat zeg ik.............................. nog een lange weg te gaanSinds wanneer is dat dan??? Grtz, fRank