165 Peekaa kost je 7500 euro (dan heb je wel echte Peekaas) sturen moet je dan nog leren..............................Met setup bedoel in een frisse motor met carbs, eventueel andere nokjes, 8v of 16v.
Ik heb al wel rondgezocht hier op het forum maar er wordt niet echt veel over gepraat. Als je met zo'n project begint heb je toch meestal wel een beetje een streve, of een verwachte pk waarde waar je op hoopt.
En over welke aanpassingen praat je dan?165 Peekaa kost je 7500 euro (dan heb je wel echte Peekaas) sturen moet je dan nog leren..............................Met setup bedoel in een frisse motor met carbs, eventueel andere nokjes, 8v of 16v.
Ik heb al wel rondgezocht hier op het forum maar er wordt niet echt veel over gepraat. Als je met zo'n project begint heb je toch meestal wel een beetje een streve, of een verwachte pk waarde waar je op hoopt.
een motor laten bouwen bij een goede motor bouwer met aanleveren van een motor met racenokkenassen en nog meer dingen. als je slim bent koop dan een subaru das veel goedkoper en sneller...............En over welke aanpassingen praat je dan?165 Peekaa kost je 7500 euro (dan heb je wel echte Peekaas) sturen moet je dan nog leren..............................Met setup bedoel in een frisse motor met carbs, eventueel andere nokjes, 8v of 16v.
Ik heb al wel rondgezocht hier op het forum maar er wordt niet echt veel over gepraat. Als je met zo'n project begint heb je toch meestal wel een beetje een streve, of een verwachte pk waarde waar je op hoopt.
Nokjes
Koppen bewerken
Compressie verhogen
Andere zuigers
Uitlaat systeem
Goeie inlaat
Alles uitbalanceren
Pieter ik geloof je niet PB je ideeën maar ik geloof er helemaal niks van en ik denk dat ik niet de enige ben (momenteel de snelste 33 van nederland in bezit hebbende)
de 200 pk die je eerder in het topic noemde (ik ben niet boos hoor of zo maar alleen benieuwd)Pieter ik geloof je niet PB je ideeën maar ik geloof er helemaal niks van en ik denk dat ik niet de enige ben (momenteel de snelste 33 van nederland in bezit hebbende)
![]()
![]()
![]()
![]()
wat geloof je niet???????
snap hier ff geen zak van
inrijden doe je met een raceauto op de rollenbank en niet op het circuit of de straat. van Castrol running in kopen en dat bij de benzine gooien.Ik weet inderdaad dat het veel geld kost:) Dat heb ik zelf ondervonden met mijn 33. Ik ben zo benieuwd naar het vermogen omdat ik al 2 jaar bezig ben met mijn 33 en zaterdag heb ik hem voor het eerst gestart en vrijdag ga ik naar stephan om hem +- af te stellen. Dan moet ik hem inrijden en daarna gaat hij op de bank voor het "fine tunen". En als je er veel geld in hebt zitten hoop je natuurlijk altijd op een hoop vermogen.
Dat weet ik, maar ik ga mijn auto gebruiken voor weggebruik dus ik rij hem gewoon op de weg in. Ik wilde het eerst op de rollerbank doen maar dat vind ik te duur. Op de weg kun je hem ook goed inrijden.inrijden doe je met een raceauto op de rollenbank en niet op het circuit of de straat. van Castrol running in kopen en dat bij de benzine gooien.Ik weet inderdaad dat het veel geld kost:) Dat heb ik zelf ondervonden met mijn 33. Ik ben zo benieuwd naar het vermogen omdat ik al 2 jaar bezig ben met mijn 33 en zaterdag heb ik hem voor het eerst gestart en vrijdag ga ik naar stephan om hem +- af te stellen. Dan moet ik hem inrijden en daarna gaat hij op de bank voor het "fine tunen". En als je er veel geld in hebt zitten hoop je natuurlijk altijd op een hoop vermogen.
mooi dan komt die motor van jou in mijn raceauto toch??? zo snel is een 33 nog nooit geweest. Ik heb het onderstel en de bak en kan rijden..............jij de motor.als je doelt op het 200 pk verhaal daar laat ik niet veel over los misschien word hier de vergissing gemaakt dat ik dit uit een 1.7 op carb's wil halen....
maar dit is NIET het geval dit komt wel uit een boxer van alfa alleen ben nog bezig wat dingen uit te zoeken.....
maar sorry cees de ideeen blijven mooi even bij mij er zijn al mensen op de hoogte van wat ik ga doen.... maar hou het nog ff voor me
en geloven doen we in de kerk he......