Anke

RE: groente hippies, weg er mee

ma nov 06, 2006 21:34

Wij zijn geen oude hippies die al zwaar aan de leesbril zitten hoor.................wat een letters :schrik:
Of ben je aan het schreeuwen, nou we zijn OOK nog niet doof :blue_lol:
Laatst gewijzigd door Anke op ma nov 06, 2006 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Speeder
Guru
Guru

Re: RE: groente hippies, weg er mee

ma nov 06, 2006 21:41

Ik kan me alleen maar bij jullie aansluiten met de kritiek op de milieufundamentalisten met hun gezwam over 80 is genoeg en het hun gezeik over het broeikaseffect. Laat ze maar eerst zich druk maken over graffiti en rommel op straat. Dat is voor mij milieuvervuiling.
Al die CFK's in de spuitbussen...of zijn die er al sinds de 90'er jaren uit... ;)
Gehad:

'93 Alfa Romeo 33 1.4IE Boxer

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 06, 2006 22:00

Ik voel de aandrang opkomen om een site te bouwen:

http://www.iklaatmenietkoeionerendooreenoverheidenallerleizurehippiesdiedenkendatzewetenwatgoedvoormeis.nl

O ja, de link is (vooralsnog) dood. :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Emilio
Guru
Guru

ma nov 06, 2006 22:23

Heerlijk zo'n reactie van zo'n angstige... Schermen met An Inconvenient Truth...
Alleen de naam van de film is er al op gericht elke vorm van discussie per definitie te weerleggen.

Even voor de duidelijkheid:
1. Het broeikaseffect is, in tegenstelling tot wat ze willen laten geloven, nogsteeds niet bewezen.
2. Tipingpoint is een hypothese gebaseerd op hypothese. (zo iets van: als ik de lotto EN de staatsloterij win)

Vandaag hoorde ik een VN man op BNR radio vertellen dat ze in Afrika de effecten van het broeikas effect al dagelijks aan den lijve ondervinden.
Nu weet iedereen ondertussen dat de sahel woestijn aan het verdwijnen is en dat er steeds minder echte droge periodes in afrika voor komen.

We hebben hier te maken met een groep mensen die graag geloven in de ondergang van de mensheid. (en het liefst door onze eigenschuld) In de crimologie is daar een woord voor... mensen die graag willen dat ze een misdaad begaan hebben en dus volledig onschuldig er 1 bekennen...

http://www.groenerekenkamer.nl
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: groente hippies, weg er mee

ma nov 06, 2006 22:39

Hee leuk ,ik rijd momenteel geen 90 maar heb er wel een in de schuur staan... :mrgreen:
Wereld auto's he?
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”