Dat is waar, maar om het maximum uit een FWD te halen in de regen moet je ook zuiver rijden, dat geldt exact hetzelfde voor een RWD. Als je op de grens rijdt in de regen dan voelt het een beetje alsof je op ijs rijdt.@Marc: tsja snel zijn met RWD in de regen is behoorlijk lastig in verhouding tot met een FWD. Als je goed kunt driften is het met een RWD misschien wel erg leuk, maar ik kan nog niet goed driften (4 cursussen staan in de planning voor deze winterwaarvan de eerste volgend week-end met Prodrive)
Een FWD met een goed sper is in de regen veel makkelijker te rijden dan een RWD; vergt een stuk minder inspanning (voor mij althans)
Driften in RWD in de regen kost echt vet snelheid, dus liever niet doen...Een FWD kun je inderdaad rechttrekken met volgas, maar als je onderstuur hebt, dan heb je dat meestal vrij lang in een FWD. Ach, beide is gaaf, als het maar hard en op de grens is. Een RWD houdt je wakker!
Enne...driften is leuk (vind ik echt onwijs leuk zelfs), maar niet snel...tenzij je net met dat stukje driften perfect uitaccelereert, maar dat is niet het driften waar iedereen aan denkt (full opposite lock etc.) maar ipv tarzan uit je stuur nog een beetje ingestuurd, gewoon recht...