http://www.youngtimertrophy.nl/
Met informatie over reglementen und so weiter..
Ik neem aan dat als je wil gaan racen dat je daar een budget voor hebt. Zonder voldoende geld hoef je er niet aan te beginnen. Maar dat was de vraag ook niet. De vraag was welke de voorkeur zou gaan genieten. Een 33 kost nu 1 maal niks in aanschaf. Hoe duur je het wil maken ligt aan jezelf. Dat is bij een Sud of 145 net zo. Alleen is de aanschafwaarde al hoger. Verder is de onderdelenvoorziening veel beter dan bij een Sud.Beste KAS, waar haal jij het idee vandaan dat een 33 nix kost? Een afgeleefde straatfrikadel kost idd weinig/nix. Maar dan komt het. Om een beetje nette/betrouwbare/vlotte (race) 33 te maken ben je nog altijd behoorlijk wat euries kwijt.
Even voor "alfasud": een Sud is leuker voor de racerij, maar vind maar eens een goede basis waar je niet eerst een maand aan zit te lassen. Bovendien weinig onderdelen voor te koop (plaatwerk e.d.) .
Groeten, Arie
Zo daar spreken jullie beide de juiste woorden (en ken jullie alletwee ).Ik neem aan dat als je wil gaan racen dat je daar een budget voor hebt. Zonder voldoende geld hoef je er niet aan te beginnen. Maar dat was de vraag ook niet. De vraag was welke de voorkeur zou gaan genieten. Een 33 kost nu 1 maal niks in aanschaf. Hoe duur je het wil maken ligt aan jezelf. Dat is bij een Sud of 145 net zo. Alleen is de aanschafwaarde al hoger. Verder is de onderdelenvoorziening veel beter dan bij een Sud.Beste KAS, waar haal jij het idee vandaan dat een 33 nix kost? Een afgeleefde straatfrikadel kost idd weinig/nix. Maar dan komt het. Om een beetje nette/betrouwbare/vlotte (race) 33 te maken ben je nog altijd behoorlijk wat euries kwijt.
Even voor "alfasud": een Sud is leuker voor de racerij, maar vind maar eens een goede basis waar je niet eerst een maand aan zit te lassen. Bovendien weinig onderdelen voor te koop (plaatwerk e.d.) .
Groeten, Arie
Persoonlijk zou ik er dus nooit gaan racen omdat ik daar niet genoeg geld voor heb. De wil is er wel, maar de pegels ontbreken. Een seizoen en opbouw auto kost enorm veel geld.
Een bestaande auto kopen is natuurlijk altijd `goedkoper `.
Er stond laatst een Alfasud racer te koop. Ik weet niet of die nog te koop staat. Mooi ding.
Wie, Peter of de Alfasud?Een bestaande auto kopen is natuurlijk altijd `goedkoper `.
Er stond laatst een Alfasud racer te koop. Ik weet niet of die nog te koop staat. Mooi ding.
Heb van Peter begrepen dat die binnenkort waarschijnlijk naar Japan verhuisd .
Spot this :Ik zou de 145 kiezen, omdat ik nog niet eerder een 145 als racer heb gespot