volop in actie,mooi...volgens mij rijd je ietsje te hard
Fotootje van afgelopen weekend...vers gepoetst, jammer van die bladeren.
volop in actie,mooi...volgens mij rijd je ietsje te hard
Ach de NS zou stoppen & jij kunt dooooooor
Eventuele tip voor een CSC-middendemper: Klik hier.Thx Jaap, hoop binnenkort
In ieder geval op Auto moto italia
Ik zat een beetje te zoeken naar een demperloze middenpijp, dus csc, supersprint..maarum, niets voor de 1.8, wel voor de 2.0.. Past ie? Enne, blijft het geluid een beetje binnen de perken had in de 155 112 dB en een beetje...dat hoeft niet meer
Als ie echt niet een asoherrie maakt is het een goede optie...Eventuele tip voor een CSC-middendemper: Klik hier.Thx Jaap, hoop binnenkort
Ik zat een beetje te zoeken naar een demperloze middenpijp, dus csc, supersprint..maarum, niets voor de 1.8, wel voor de 2.0.. Past ie? Enne, blijft het geluid een beetje binnen de perken had in de 155 112 dB en een beetje...dat hoeft niet meer
Demper bevalt mij prima en past zover ik weet dus ook onder een 1.8. Geeft de auto een wat feller geluid en je hebt duidelijk meer bodemvrijheid.
Gele mistlampen vind idd errug fraai. Mocht je in Houten niet slagen, heb ze destijds voor een hele nette prijs op E-bay in Duitsland op de kop kunnen tikken.........
Al met al echt een is het echt een hele mooie Imola zeg..........
Succes verder iig !!
Greetz,
Alfa75jc
Heb vanavond alvast een kort filmpie gemaakt als voorproefje. Gemaakt om een uur of 6Dat zou fijn zijn.
Lol net als die pijp onder je 155 zo weinig geluid produceerdeAls ie echt niet een asoherrie maakt is het een goede optie...Eventuele tip voor een CSC-middendemper: Klik hier.Thx Jaap, hoop binnenkort
Demper bevalt mij prima en past zover ik weet dus ook onder een 1.8. Geeft de auto een wat feller geluid en je hebt duidelijk meer bodemvrijheid.
Gele mistlampen vind idd errug fraai. Mocht je in Houten niet slagen, heb ze destijds voor een hele nette prijs op E-bay in Duitsland op de kop kunnen tikken.........
Al met al echt een is het echt een hele mooie Imola zeg..........
Succes verder iig !!
Greetz,
Alfa75jc
Thx iedereen voor de complimenten! Ben der ook waanzinnig blij mee