Ik denk dat je met een 145 2.0 TS best wel voor de dag kunt komen.
Als je voor een boxer kiest lijkt mij een 33 de beste keuze.
Maar ook dat blauwe Sprintje in the Alfa challange rijdt als een speer !!
Leo.
Spot this : of deze:Ik zou de 145 kiezen, omdat ik nog niet eerder een 145 als racer heb gespot
wat valt je op aan die 33? ik zag het ook ineens.
warm maar niet goedBumper van een 155??
nee ook niet75 grille ?
Ah, een oude bekende! O.a. 17 maart 1996, HARC-VARLN Zandvoort: Ik herinner me nog de verbeten blik in je ogen toen je perse mijn tijd in de slalom wilde verbeteren in de bekende beige Sud op slicks. Je moest 10x achter elkaar rijden tot de slicks voldoende op temperatuur waren eer mijn tijd uiteindelijk verbeterd werd. Jammer dat de verbrede beige Sud niet meer bestaat, vond 'm nooit mooi maar was wel typisch en een bekende verschijning! Groet Bert.Ik heb jaren in een Sud slalom gereden en later op het circuit. Stuurt erg fijn met de nodige aanpassingen. Helaas is de mijne gesneuveld met een heuvelklim in Duitsland.
Gaaf ding, een 145 dus! Moderne techniek en goedkoop plaatwerk (denk ik...)Spot this : of deze:Ik zou de 145 kiezen, omdat ik nog niet eerder een 145 als racer heb gespot
Alleen jammer dat er eerst wat -duur- plastic kapot gaat als je iets raaktGaaf ding, een 145 dus! Moderne techniek en goedkoop plaatwerk (denk ik...)Spot this : of deze: