Waar heb je dit gemeten? En belangrijker nog, na rollen/rijden?16. Mijn 75 ging van 63 cm naar 58.7 cm, een verlaging van 4,3 cm dus!!!!!!!!!!!!
Mooie handleiding ja
Was natuurlijk nog mooier geweest als je hem minder dan 4,3 cm had verlaagd
Groeten, Frans.
Omdat dan de verlagingshandleiding compleet zou zijn geweest.Mooie handleiding ja
Groeten, Frans.
Hoezo zou dat mooier zijn
? ze staan er toch mooi op?Damn, ben ik nu de enige die géén foto's ziet ??
Gebruik je Mozilla Firefox? Anders even via Internet Explorer, dan zie je ze wel!Damn, ben ik nu de enige die géén foto's ziet ??
Firefox. Met Explorer zie ik ze idd. wel.Gebruik je Mozilla Firefox? Anders even via Internet Explorer, dan zie je ze wel!Damn, ben ik nu de enige die géén foto's ziet ??
Een impressie halverwege deze pagina principe is natuurlijk hetzelfde. Het rekensommetje maakt het verschil.Omdat dan de verlagingshandleiding compleet zou zijn geweest.Mooie handleiding ja
Groeten, Frans.
Hoezo zou dat mooier zijn
Met de methode die je nu gedocumenteerd hebt kun je de voorkant tenslotte enkel in grote stappen laten zakken.
Maar het blijft een mooie bijdrage natuurlijk
Uit deze impressie: "Aan de linker kant de torsie achter 6 tandjes linksom gedraaid en aan de voorkant (draagarm) 7 tandjes rechtsom."Een impressie halverwege deze pagina principe is natuurlijk hetzelfde. Het rekensommetje maakt het verschil.
Dan is het ook meer werk dan 45 minuten per kantMooie handleiding ja
Groeten, Frans.
Kun je wel zeggen jaDan is het ook meer werk dan 45 minuten per kantMooie handleiding ja
Groeten, Frans.