WOOOOOOWWWWWWWW, dan kan je zelfs een panda met achterwielaandrijving makenDe achteras, differentieel en tussenas zijn rechtstreeks overgenomen van de panda 4x4
WOOOOOOWWWWWWWW, dan kan je zelfs een panda met achterwielaandrijving makenDe achteras, differentieel en tussenas zijn rechtstreeks overgenomen van de panda 4x4
Denk het van niet. De achteras van een P4 is voor veel vermogen niet geschikt en een 75 achteras vanwege de ophanging juist wel.Ik weet niet waarom, maar ik krijg opeens enorme zin om naar McGyver te gaan kijken.
Leuke mix van een 33 met transaxle.....
Een boxer 16v met achterwielaandrijving en toch en starre as achter. Moet volgens mij te doen zijn.
Groet,
Rob
Goedemorgen, kopje koffie: ik heb al een 75 V6Gooi anders de motor en aandrijflijn van een 75 in de koets van een 155. Of ga 75 V6 rijden.
Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus de as van een 75 onder een 33 onderstel Mcgyveren.Denk het van niet. De achteras van een P4 is voor veel vermogen niet geschikt en een 75 achteras vanwege de ophanging juist wel.Ik weet niet waarom, maar ik krijg opeens enorme zin om naar McGyver te gaan kijken.
Leuke mix van een 33 met transaxle.....
Een boxer 16v met achterwielaandrijving en toch en starre as achter. Moet volgens mij te doen zijn.
Groet,
Rob
Bij een auto met veel vermogen ben je juist blij met een onafhankelijke achteras (anders gaat ie stuiteren als een gek).
Daarom ook dit topic: om er een rwd van te maken KeesNee Aernoudt, dan heb je weer fwd en dat wilde je niet
Goedemorgen, kopje koffie: ik heb al een 75 V6Gooi anders de motor en aandrijflijn van een 75 in de koets van een 155. Of ga 75 V6 rijden.
Dion as van een 75 onder een 155 zou te doen moeten zijn, spoorbreedte is hetzelfde, moet je het ding alleen nog ergens aan de 155 bodem vast weten te bakkenGoedemorgen, kopje koffie: ik heb al een 75 V6Gooi anders de motor en aandrijflijn van een 75 in de koets van een 155. Of ga 75 V6 rijden.
Het eerste zinnige antwoord in dit topicEen Q4 ombouwen lijkt me overigens geen goed plan, zijn eigenlijk te zeldzaam (en te duur) om voor zoiets te misbruiken.
Het subframe achter laat ook het een en ander te wensen over ..... weet ik inmiddels uit ervaringomdat het subframe aan de achterkant dus zowel met en zonder aandrijving is geleverd.