Aangezien de het inlaatspruitstuk een beetje scheef op het blok zit, zijn de rubbers tussen de inlaat en het blok gaan scheuren. Deze wil ik dus gaan vervangen.
Nu moet volgens mij onder meer de vacuumslang van de rembekrachtiging eraf, en deze zit nogal goed vast. Om ervoor te zorgen dat ik iig de juiste kant op sjor: wat is de juiste draairichting?
Verder moet er meer los dan in eerste instantie leek, volgens mij moet de benzineleiding ook los, is er iemand die hier ervaring/ideeën over heeft? En hoe zitten de injectors aan de leiding vast (voor ik weer wat sloop)?
Kan ik daarna nog meer ellende verwachten zoals koelslangen en olieleidingen die los moeten of valt het verder wel mee?
Verder: hoe krijg ik het inlaatspruitstuk zo gek dat-ie wat lager (en dus recht) gaat zitten? Het lijkt wel alsof die staaf waarmee hij op de motorsteun is gemonteerd te lang is, maar vooralsnog heb ik daar weinig afstelmogelijkheden aan ontdekt.