Dat hoeft natuurlijk niet, misschien wilde iemand in het verleden wat meer neg. camber? Niet geheel ondenkbaar trouwens.Dr zitten al schijven ertussen, blijkbaar is ie al een keer verlaagd geweest en daarna weer verhoogd.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dat hoeft natuurlijk niet, misschien wilde iemand in het verleden wat meer neg. camber? Niet geheel ondenkbaar trouwens.Dr zitten al schijven ertussen, blijkbaar is ie al een keer verlaagd geweest en daarna weer verhoogd.
Daar zit wat in, toch ff kieken dadelijkDat hoeft natuurlijk niet, misschien wilde iemand in het verleden wat meer neg. camber? Niet geheel ondenkbaar trouwens.Dr zitten al schijven ertussen, blijkbaar is ie al een keer verlaagd geweest en daarna weer verhoogd.
Daar de zuigerstangen van schokbrekers, in principe, op (heel veel jaren lang) nooit gebruikte stukken kunnen gaan coroderen is dit theoretisch mogelijk, maar ik heb het nog nooit meegemaakt.Ik heb me laten vertellen dat je eigenlijk ook meteen je schokdempers moet vervangen omdat die nu meer ingeveerd zullen zijn dan voorheen en daardoor mogelijk kunnen gaan lekken? Broodje aap?
ZuchtDat ziet er goed uit Giel!![]()
(en is meer dan 4,3 cm verlaging.)