Op
www.pitstop.tv wijzen ze wel degelijk de Seats aan als Farfus-shooters ...
Het was idd. geweldig hoe Farfus de achterkant telkens liet opwippen in de hairpin en hoe dicht hij daarvoor tegen de binnenkant aan ging .
Ik kan me voorstellen dat hij de achterophanging beenhard daarvoor moest zetten, wat misschien ook het overstuur verklaart waar hij vooral naar't einde van race 1 toe mee te kampen had ...en bij de crash ?
Yvan Müller kreeg aanvankelijk stop'n go omdat hij Terting onder geel was voorbijgegaan, maar gecancelled omdat Terting inhield door misfire .
Onboardbeelden waren ge-wel-dig, helaas net iets te laat beeld van achteruit de 156 van Farfus ; op 't moment dat hij de vangrail raakte ; ik had graag vooraf gezien ... Ook beeld naar achteren toe vanuit de Bmw van Priaulx met Giovanardi op z'n hielen : Hoe dicht die langs de rails ging was gewoon zalig om zien .
't was gewoon 'n prachtig kijkstuk, vooral race 1... race 2 vond ik iets minder...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .