Bijna vergeten:
Deze heeft hier ook nog niet gestaan: De JUUL (de echte) in 1:24. Jammer dat ie zo groot is..
en:
en:
en:
en:
www.whitepoint.de
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar volgens mij is het zo'n transparante kunsstof body. Kwestie van decals aanbrengen en de binnenzijde gaan schilderen. (In de juiste volgorde ) Moet je pietje precies voor zijn d8 ik.Gaaf die Whitepoint dingen! Zijn bouwpakketten, iemand enig idee in hoeverre het bouwpakketten zijn? Dus spuiten, decals plakken etcetera? Of is het vooral het onderstel bouwen?
Kan zo raar niet gaan of hij valt wel te repareren..Hahaaa ik heb van t weekend mezelf getrakteerd op een Slot IT wagentje. Dan kan je gewoon Fly en SCX vergeten.
dat is zoooooo kicken, echt bruut geweld, geen rondetijd was nog veilig! alle recors aan flarden gereden. Ik koop niets anders meer denk ik, want als je gaat vergelijken wat een verschil van kwaliteit en rijeigenschappen dan ben je gewoon HE-LE-MAAL klaar met die veeel veeeel minder rijdende wagentjes. ik hou het gewoon een beetje bij Ninco en Slot-it.
dit weekend is mijn SCX alfa 156 overleden, gebroken koperbaantje. Erg jammer, was een leuke vrijdagavond racer. Ik hoop dat dat nog te bestellen is.
Erg gaaf topic.
kunnen jullie hier niet een paar van die 1:1 racegekken binnen lokken die geen geld voor 1:1 hebben
wat kost nou een ATL tank 1:32?
Tja In een ander keleurtje kun je em voor 50 krijgen. (de blauwe)
Wat is dan digitaal slotracen?"Verder een lezersvraag:
Wie heeft er inmiddels ervaring opgedaan met digitaal slotracen?? Is ombouw naar digitaal mogelijk
en zo ja betaalbaar te houden voor pakweg 40 auto's??