Mark heet hij inderdaad. Je moet ook geen haast hebben want mijn dempers liggen er al ehhh....een tijd.
Nu heb ik zelf ook geen haast dus ach... Ik heb ooit een gebruikte set dempers met verlagings veren voor een Thema gekocht en zo op het eerste gezicht zagen ze er aardig uit. Beetje goedkope veren maar het ging mij meer om de dempers. Na de boel gemonteerd te hebben onder de Thema 3.5 reed hij beroerder dan hij al deed!
Dempers lek. Tja, het blijft gebruikt... Ze waren zo te zien niet lek, losse McPherson poten zijn los van de auto moeilijk te beoordelen met de veren er nog op...
Ze zijn nu gestraald en gespoten en bij 2 zijn er zelfs nieuwe zuigerstangen in gegaan. Mark had een partij onderdelen op de kop getikt waar die toevallig bijzaten. Ik geloof dat hij de normale setting monteerd omdat ik niet zo veel ervaring heb om te zeggen hoe ik het dan wél zou willen hebben.
Gele Koni's zijn de laatste tijd nog al eens het mikpunt op het forum hier maar ik vind het vaak een super verbetering t.o.v. de standaard dempers, zéker op een transaxle!
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971