@ Kas: nee Koen heeft gewoon een 33 gekocht voor iets meer zonder werk, zo bleek achteraf
@Michel: Ik had ook geen keus, moest al mijn vrije tijd steken in jouw 33 !
Ben idd ook blij, gewoon door de keuring zonder echte opmerkingen:
- banden slijtage: lijkt me toch sterk overdreven (op circuit rijden ze bij mooi weer toch ook met slicks?
- lek servo: wist ik
Voor de rest niks.
We hebben op de keuring wel nog effe half blok mogen demonteren omdat die pineuten van de keuring de motorcode ook dienden te controleren. Ik kan je verzekeren: op een wagen van 13 of 14 jaar oud kan je die niet echt goed meer lezen.
Natuurlijk geen schuurpapier bij, effe gaan lenen bij Honda garage (waarvoor mijn dank, das trouwens ook het enige wat ik van Honda moet hebben: schuurpapier). Zo'n inlaatspruitstuk kan ook goed in de wegzitten.
: Dan met pillamp code trachten te lezen, terug de keuring door (met het volledig luchtfilterhuis op de passagierszetel, een nieuwe vorm van pollenfilter voor het interieur?). Ik zeg dan tegen die controleur: Ik denk dat het AR.... is. Antwoord die vent koudweg: da zal dan wel kloppen zeker en hij laat mij verder rijden: goedgekeurd.
Natuurlijk beter zo, dan dat ie moeilijk doet.
Eerlijkheidshalve toch even zeggen dat die man van de keuring echt meeviel, deed zijn job maar deed ook niet extreem moeilijk. Als ze echt willen vinden ze immers altijd wel iets om je te laten terugkomen.
Effe wachten op de nodige papieren vanuit Brussel nu (ongeveer 3 weken) en dan mogen jullie binnenkort 2 Belgische 33'ers verwachten op de volgende evenementen.