Postie kroon en pignon verandert dan, de vraag is hoeveel en is dit stil te krijgen met een ingesleten kronn/pignon?
Alleen sper deel over zetten in diff van bv een 1.8 bak zou te makkelijk zijn
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Als je de juiste tandspeling in acht neemt is er niks mis mee...Zijn die nog redelijk stil te krijgen zo'n bak met achteraf ingebouwde sper?
Dit heb je mis Lenz..Ja kroon n pignon hoort bij elkaar, maar volgens mij is het onmogelijk om de sper delen in een dif huis van een bak zonder sper te maken, alleen door het hele dif huis te vervangen door dat van een bak met sper en hier plaats je vervolgens het kroonwiel van de niet sperbak op en stel je het geheel af in de korte bak.
@ Dennis: waar rijd jij mee? 1.8 of 1.6?Bralfa,
Hoe heb je het hoogte verschil opgelost? Het kroonwiel op dezelfde hoogte zetten als het orig diff? Met een micrometer meten en een ring laten maken?
Lijkt me inderdaad de beste oplossing.Tip van DJ vind ik een goeie. Gewoon 1.8 erin, jaartje proberen. Ik heb er ook 1,5 jaar mee gereden.