Hmmm hier idem....nachtdienst....22 Januari zal niet lukken,de baas heeft mij dan weer eens nodig voor een middagdienstje...................
Ga je ook mee Jan? Ik zal eens kijken heb eigenlijk ook wel zin om onze Hentse vrienden weer eens te spreken.he,jongens word het eens geen tijd om een vak te leren.
He bouwvakker...Ff voor jou: we hébben een vak geleerd...alleen vind onze baas dat we dat wel rond de klok kunnen uitoefenen...mmjha,lijkt me wel wat,kan ik die francorchamps liefhebbers ook eens aan hun staart trekken,want met die gasten die van s,avonds tot s,morgens moeten werken [sorryyyyy niet verkeerd bedoeld hoor]kun je toch geen rekening houden,ik heb het geluk dat ik van s,morgens tot s,avonds mag werken maar uuhh laat maar wat weten .
He teutoon, kom je voor die tijd nog koffie leuten?hey vrienden,
helaas kan ik hier niet bijzijn. Dit omdat ik vanaf Januari een aantal maanden in duitsland ga wonen.Beetje hotelmanager spelen in Sauerland in een hotel van een maatje van me.
Dus als er sneeuw komt ,skiepiste is 100 meter van het Hotel af. Laptop gaat mee dus weersvoorspellingen uit eerste hand hahaha Ook handig voor het reserveren van de kamers.....
Daarna wordt ik misschien wel een import Zeeuw........................................
Groet Round
Mwoch op zich niet erg, weekends werken vinnik veel gekker...s,nachts werken,t,had verboden moeten worden.