zonde graffiaturo,al plannen om hem/haar weer op de weg te krijgen?
de mijne ook nog maar eens (komende week zachtjes aan beginnen met andere bumpers )
zeker wel, maar eerst wat andere projekten afmaken, de 33 is nog helemaal compleetzonde graffiaturo,al plannen om hem/haar weer op de weg te krijgen?
Oh jammer, ik dacht dat je die 33 aan mij ging verkopen....
Voor weinagh...
wat sleept daar over zowat over de grond?zonde graffiaturo,al plannen om hem/haar weer op de weg te krijgen?
de mijne ook nog maar eens (komende week zachtjes aan beginnen met andere bumpers )
Nog een paar daagjes en dan is ie weer van je broer. Rare broer heb jijMaar dan zonder spoiler.... Is de 33 die mij echt met het virus heeft besmet... Is namelijkl van mijn broer geweest.... Mijn SW is nog lang niet mean, maar wel in de maak om mean te worden...Hierbij een paar foto's van mijn bella
Groetjes,
Alfagek
Bas
Ik kan niet wachten, broertje! Zaterdag lekker het karretje ophalen! Ik ben zeer benieuwd hoe ie erbij staat tegenwoordig!Nog een paar daagjes en dan is ie weer van je broer. Rare broer heb jijMaar dan zonder spoiler.... Is de 33 die mij echt met het virus heeft besmet... Is namelijkl van mijn broer geweest.... Mijn SW is nog lang niet mean, maar wel in de maak om mean te worden...Hierbij een paar foto's van mijn bella
Groetjes,
Alfagek
Bas
Voor mij (de broer in kwestie) toen de eerste alfa geweest, nooit meer anders sindsdien. Nostalgie, emotie, feestje Ik heb er zin in. Ga 'm koesteren.
Mooie foto's, mooie wagen!
Zijn toch dezelfde?staat deze er al tussen ??????? die velgen he
Ha, ha, dus jij bent ook een van die kerels die denkt dat ie een grote ....... heeft, maar wat in de werkelijkheid erg tegen valt?Zijn toch dezelfde?staat deze er al tussen ??????? die velgen he