Haha, dat geeft niet Dré.
Misschien heb je 'm via eBay toch nog goedkoper dan bij de winkels.
Naja....denk dat ik me binnenkort ook maar een stel slotcars aan ga schaffen.
Ookal is het alleen maar voor 't etaleren.
Is die niet van TEAMSLOT?oké ik heb geboden, maar ik denk niet dat i voor die prijs weggaat
hij heeft overigens ook 2 bertones staan:
wel E 38,50 waar nog eens 6,50 bijkomt aan verzendkosten ....
En dat is echt wel een leuk wagentje! vooral met die lampjes, probeer ook eens een Ninco wagentje Dré! Kan je lachen. Alleen weinig alfa gerelateerd. Oh ja! de nieuwe Fly Racing heeft een hele dikke 156, die moet gaan als de brandweer. Ik heb trouwens van horen zeggen dat die GOM wagentjes ook niet geweldig rijden. Is er iemand met ervaring met GOM?oja, en voor 33 euro is dit ook geen miskoop....
Ik heb een paar "Gommetjes" Die dingen rijden heel behoorlijk. Het is alleen zaak dat de randjes van de voorschermen even iets bijgeslepen worden, want de voorwielen lopen net tegen de wielkasten aan. Verder druk ik er een Ninco sleper onder en slijp ik het "Neusje daarvan ietsje rond. (Doe ik btw bij alle slotracers) Hij gaat dan als een speer en zonder herrie de baan rond. Niet alle"slepers" steken namelijk even diep in het slot. .En dat is echt wel een leuk wagentje! vooral met die lampjes, probeer ook eens een Ninco wagentje Dré! Kan je lachen. Alleen weinig alfa gerelateerd. Oh ja! de nieuwe Fly Racing heeft een hele dikke 156, die moet gaan als de brandweer. Ik heb trouwens van horen zeggen dat die GOM wagentjes ook niet geweldig rijden. Is er iemand met ervaring met GOM?oja, en voor 33 euro is dit ook geen miskoop....
Nog een tip Dré, aangezien jij toch een EVO baan hebt. koop een onderstelletje van PLAFIT en bouw daar een 1;24 modelwagentje op. dan heb je direct de beste slotracer die er is en, (dit moet jou interesseren) je kunt alles aanpassen en verstellen naar je eigen wensen en ideeen
Dat is zeker geen miskoop, het model ziet er erg goed uit. Gisteren heb ik hem voor het eerst uitgeprobeerd, het motortje moest behoorlijk inlopen voor hij goed reed. Door de sterke magneet zijn er behoorlijke rondetijden mogelijk. Hier een plaatje op snelheid op de baan van Peer. Omdat de suto iets hobbelt is hij niet perfect scherp.oja, en voor 33 euro is dit ook geen miskoop....
nu heb je meerdere dreesers die om aandacht vragenNou ze zijn binnen, ik heb nog niet echt tijd gehad, maar ze zien er goed uit.
Bekende verhaal dat de GOM voorwielen aanlopen, maar dat is idd makkelijk te verhelpen.
De 147 moet zeker ook inlopen want die "voelde"wat zwaar. Zal ik zeker nog eens open maken en "fine-tunen".
Alleen de 156 was even schrikken. Erg mooi gedetailleerde auto zoals op de bovenstaande foto te zien is , maar na het loshalen van de grondplaat zag ik dat het tandwieltje wat op de as vd achterwielen zit afgebroken was. Het steekt door de bodem, om blijkbaar wat meer bodemvrijheid te krijgen, maar dat was dus al einde oefening voordat ik gereden had.
Ik heb meteen Klaas gemaild wat er aan de hand is, en ik wacht geduldig op antwoordt. Beetje balen dus.
De zolderkamer is inmiddels zowat klaar dus de zoon kan daar gaan slapen en daarna kunnen we de baan daar vast op gaan stellen, dat is dan weer wel mooi
die letters op de banden zeggen precies hetzelfdeMooi hoor!!!
Dat dakantennettje zegt mij dat er nog niet veel mee gereden is