is dat een beetje te doen met een slangeklem??
er blijft een beetje trilling bij 1000rpm en in sommige toerentallen..hoe weet je waar de klem moet komen ed?
of is er een betere methode?ben niet van plan de as apart te laten balanceren!
Hier staat er wat over geschreven. Kost je ook de kop niet.heb alle 3 de mogelijkheden al gehad op de flens,de centreerringen zitten allen goed...het enige wat er veranderd is is dat de as nu gespoten is en er nieuwe rubbers op zitten(voorste en achterste)
hij trilt niet veel maar perfectionistisch als ik ben stoor ik me eraan...
bij stationair soms een beetje trillen en met een mm gas voel je de as gewoon wat slingeren...(alsof het de uitlaat is die ergens de bodem raakt,wat het niet is dus)
als je gewoon rijdt merk je er nauwelijks iets van maar als je de auto goed kent voel en hoor je dat de sound niet helemaal correct is...
trillen=slecht voor de lagers en voor mijn gemoedsrust...
ik heb ergens ooit gelezen dat er autobedrijven zijn met appaatuur om de as onder de auto met behulp van de slangeklemmen te balanceren...
zonder deze apparatuur ben ik bang dat ik grijze haren ga krijgen eronder ...
maarre welk bedrijf moet je dan vragen?gaat je dat een rib uit je lijf kosten?
als het helemaaal kapot is dan hoor je het duidelijk met optrekken in de 1e versnelling.. (klapperen van de aandrijfas)Ik ga morgen van mijn 75 het voorste rubber vervangen, en het voorste lagertje. Ik hoop echt dat dat helemaal kapot is want dat is mijn laatste hoop om het trillen weg te krijgen...