Sandro, misschien ook maar eens een ritje mee in de ts ....... is nog veel meer
Onderstel staat bij mij voorop. Met weinig power leer je veel beter sturen, je moet er meer de "swung" in houden
Sandro, misschien ook maar eens een ritje mee in de ts ....... is nog veel meer
Onderstel staat bij mij voorop. Met weinig power leer je veel beter sturen, je moet er meer de "swung" in houden
Ik bedoeldemeer mijn ring TSSandro, misschien ook maar eens een ritje mee in de ts ....... is nog veel meer
Ik bedoeldemeer mijn ring TSSandro, misschien ook maar eens een ritje mee in de ts ....... is nog veel meer
Je vergeet de Alfetta GT nogBen er nog altijd over aan het denken of 164 of 75
Idd die mag je niet vergetenJe vergeet de Alfetta GT nogBen er nog altijd over aan het denken of 164 of 75
Af en toe afwisselen De gb's zijn ook erg mooiDaar zitten versgespoten 14" GBtjes onder met bijna nieuwe banden
Die valt dus af, want gaan ze daaronder weet ik gewoon dat ze er nooit meer onderuit komen
En dan zit ik met de mooie GB's te kijken die ik niet kwijt wil (dat blijft dus lastig).
Kweet het: ben gewoon een lastig manneke
Heella..Af en toe afwisselen De gb's zijn ook erg mooiDaar zitten versgespoten 14" GBtjes onder met bijna nieuwe banden
Die valt dus af, want gaan ze daaronder weet ik gewoon dat ze er nooit meer onderuit komen
En dan zit ik met de mooie GB's te kijken die ik niet kwijt wil (dat blijft dus lastig).
Kweet het: ben gewoon een lastig manneke