Carlito,
Qua prijzen valt het wel mee allemaal. Tis maar waar je het aan relateert. Technisch is hoewel fraaie techniek, allemaal goed voor de DHZer te doen. Eenvoudige motor, eenvoudig te restaureren onderstel.
Qua plaatwerk word ik zelf een beetje ziek van de mensen met goede bedoelingen die een zo fraaie auto als een bertone weten te verkloten door met centimeters plamuur te werken.
Het is hier net gezegd, de lijn is erg moeilijk goed te krijgen, en dan wordt er maar weer gestuct.
Qua plaatwerk zijn het ABSOLUUT geen beginnersauto's.
Verder is alles gelast, niks geschroefd, en er zijn weinig lijnen om op af te spuiten, dus beetje werk is vaak alles overspuiten. Deelresto is vrijwel onmogelijk.
Overal WAAR ze rotten is het lastig, dubbel plaatwerk, moeilijke vormen enz.
Er rijden verschrikkelijk veel bertones rond die gehobbied zijn met inferieur plaatwerk, ondeugdelijke reparaties en ga zo maar verder.
De bijbel vind je hier op het forum!
Onder andere aandachtspunten.
En verder: Vraag maar raak!!!! Daar is t forum voor!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end